Turistička organizacija Grada Zrenjanina učesnik Turističkog samita Vojvodine

ZRENJANIN – Dvodnevni Turistički samit Vojvodine održava 09. i 10. juna u Kongresnom centru Master na Novosadskom sajmu i na Vrdniku, a Turističku organizaciju Grada Zrenjanina predstavlja organizator za razvoj i promociju turističkih proizvoda Jaroslav Stevanov.

Pored turističkih organizacija učestvuju i turističke agencije, hoteli, restorani, razvojne agencije, mediji i kulturne institucije.

Turistički Samit Vojvodine je kreiran kao podsticaj za napredak i umrežavanje privatnog i javnog sektora na teritoriji Vojvodine, od strane udruženja građana Centar za edukativni razvoj Novi Sad,  koji se bave promocijom i unapređivanjem turizma na teritoriji Vojvodine.

Cilj ovog kongresa je razvoj odgovornog turizma na teritoriji AP Vojvodine, podsticaj za angažovanje na pisanju razvojnih projekata, ostvarivanje interdestinacijske, ali i međusektorske saradnje u formiranju i promociji turističke ponude Vojvodine.

Iz Turističke organizacije Grada Zrenjanina su poručili da samit pruža mnogo mogućnosti u smislu još čvršćeg povezivanja sa drugim turističkim organizacijama i akterima iz sektora turizma, ali i razvojnu šansu, u saradnji sa nadležnim ministarstvom u okviru budućih projekata.

„Na jednom mestu su se našli svi činioci važni za vojvođanski turizam gde i mi pripadamo. Na izuzetno organizovanom prvom Samitu u Master centru Novosadskog sajma, uz prisustvo predstavnika pokrajinskog sekretarijata za turizam, privredne komore Vojvodine, Turističke organizacije Vojvodine i drugih turističkih organizacija iz Vojvodine bilo je govora o najaktuelnijim pitanjima iz oblasti turizma. Kroz panele diskusija, Turizam u Vojvodini danas, Međusektorska partnerstva: ključ uspeha u turizmu, Vojvodina kao brend: kako kreirati uspešan brend u turizmu, učesnici samita su na zanimljiv i edukativan način elaborirali teme i u aktivnom dijalogu pronašli najbolje mogućnosti za napredak u turističkoj sferi. Danas nas očekuje poseta novom edukativnom centru na Vrdniku i radionice na teme,  Storytelling kao marketing alat u promociji turističke destinacije i kako influenseri podstiču razvoj turističke destinacije.“ – rekao je predstavnik Turističke organizacije Jaroslav Stevanov.

 

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.