A sada, sa tišim lansiranjem, TikTok direktno konkuriše Google-ovom pretraživačkom widgetu
TikTok-ov pretraživački widget sada je dostupan korisnicima iPhone uređaja, pružajući vam prečicu do njegove pretrage. Dakle, umesto otvaranja aplikacije i klikanja na dugme za pretragu, kada dodirnete widget automatski se prebacujete na TikTok-ovu ekran pretrage.
To vam štedi najviše 5 sekundi, ali ukazuje na to da platforma sve više ulaže u svoj status pretraživača. Članovi generacije Z su rekli Mashable-u da koriste TikTok kako bi pronašli recepte, preporuke za putovanja i vežbe.
TikTok je nagovestio svoju želju da bude prepoznat kao pretraživač sa reklamom koja je emitovana u Velikoj Britaniji ranije ove godine, a koja je imala slogan “Search it with TikTok.”.
A sada, sa tišim lansiranjem, TikTok direktno konkuriše Google-ovom pretraživačkom widgetu.
Naglasak TikTok-a na pretrazi dolazi nakon što je Prabhakar Raghavan iz Google-a, viši potpredsednik zadužen za Google pretragu, podelio da je studija koju je kompanija sprovela prošlog leta pokazala da 40% osoba u dobi od 18 do 24 godine u SAD-u koristi TikTok ili Instagram za pretragu mesta za ručak umesto Google pretrage.
TikTok je takođe mesto gde ljudi traže vesti. Anketa koju je prošlog leta sproveo Ofcom otkrila je da je TikTok bio najbrže rastući izvor vesti među odraslima u Velikoj Britaniji. Međutim, istraživanje koje je prošle godine sproveo News Guard otkrilo je da TikTok-ova pretraga skoro 20 posto vremena sugeriše dezinformacije.
Da bi bio shvaćen ozbiljno kao pretraživač, TikTok mora da reši problem raširene dezinformacije.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.