TikTok sada testira horizontalni prikaz videa preko celog ekrana

TikTok ponovo eksperimentiše sa novim funkcijama kako bi bolje konkurisao YouTubeu.

Prošle godine je TikTok istakao da je na globalnom planu zabeležio milijardu mesečno aktivnih korisnika, ali ovo kompaniju ne sprečava konstantno predstavlja nove funkcije.

Najnoviji kompanijin eksperiment omogućava izabranoj grupi korisnika širom sveta da pristupe horizontalnom modu prikaza preko celog ekrana, za video sadržaj koji pregledaju na svom telefonu.

Kompanija je za TechCrunch potvrdila da korisnici, koji su izabrani kao deo ovog testa, mogu da vide taster na četvrtastim ili pravougaonim video klipovima u svom feedu. Kada pritisnu taj taster, video se proširuje horizontalno i zauzima kompletan ekran.

TikTok klipovi su poznati po tome što su u pitanju kratki, vertikalni video snimci, a kreatori i dalje moraju da stave poruku “okrenite svoj telefon” na početku videa, ukoliko snimaju u pejzažnom modu.

Ovo je još jedan u nizu poteza TikToka kako bi privukao publiku koja možda više voli format koji nudi YouTube. Ranije ove godine, TikTok je produžio maksimalnu dužinu videa sa tri na 10 minuta.

Takođe, prema navodima iz izveštaja TechCruncha, deca i tinejdžeri više vremena provode na TikToku nego na YouTubeu još od sredine 2020. godine.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.