logo transparend vojvodina uzivo

TikTok planira da pokrene e-trgovinu u Evropi

tiktok
TikTok planira da pokrene svoju platformu za kupovinu unutar aplikacije u Španiji i Irskoj već u oktobru, čime ponovo pokreće zaustavljenu kampanju za proširenja svog najbrže rastućeg poslovanja u Evropi prema pisanju Bloomberg Adria. 

Startap za društvene medije ByteDance Ltd. je u proteklih nekoliko nedelja obavestio partnere, uključujući trgovce i kreativne agencije, da se pripreme za lansiranje TikTok Shopa u ove dve zemlje, navode upoznati izvori. Iako će uvođenje biti manje nego što je ranije planirano, u toku su pripreme da se portal proširi na druge delove Evrope sledeće godine, naveli su anonimni izvori.

Portparol TikToka nije komentarisao planove o Shopu u Evropi, ali je rekao da će kompanija “nastaviti da eksperimentiše sa ovom novom trgovinskom mogućnošću kako bi podržala firme svih veličina i omogućila našoj zajednici da otkrije i koristi proizvode koje voli.

TikTok Shop je regrutovao tim od oko 40 radnika u Španiji, čime je postao jedna od najvećih kompanije za e-trgovinu u Evropi, navode izvori. Kompanija takođe zapošljava radnike koji govore španski jezik na lokacijama poput Madrida i Londona za poslove koji obuhvataju logistiku, usaglašenost i strategije za Shop, prema informacijama sa njihovog sajta za poslove.

Plan za mali evropski debi mogao bi da ukaže da kompanija želi da proširi svoj domet bez privlačenja dodatne pažnje vlasti u ovom regionu. Opšti sud EU doneo je presudu da ova kineska platforma ne može da izbegne novi zakon kojim se ograničavaju velike tehnološke kompanije, dok regulatori istražuju da li je TikTok kreirao potencijalno štetne sadržaje za decu.

TikTok planira da pokrene svoju platformu za kupovinu unutar aplikacije u Španiji i Irskoj već u oktobru, čime ponovo pokreće zaustavljenu kampanju za proširenja svog najbrže rastućeg poslovanja u Evropi.

Portparol TikToka nije komentarisao planove o Shopu u Evropi, ali je rekao da će kompanija “nastaviti da eksperimentiše sa ovom novom trgovinskom mogućnošću kako bi podržala firme svih veličina i omogućila našoj zajednici da otkrije i koristi proizvode koje voli.

Plan za mali evropski debi mogao bi da ukaže da kompanija želi da proširi svoj domet bez privlačenja dodatne pažnje vlasti u ovom regionu. Opšti sud EU doneo je presudu da ova kineska platforma ne može da izbegne novi zakon kojim se ograničavaju velike tehnološke kompanije, dok regulatori istražuju da li je TikTok kreirao potencijalno štetne sadržaje za decu.

U početku je bilo planirano da TikTok uvede funkciju Shop u Španiji, Nemačkoj, Italiji, Francuskoj i Irskoj ranije ove godine, ali je Bloomberg News pisao u maju da je proširenje odloženo kako bi se usredsredili na SAD.

SAD ostaje najvažnije tržište za TikTok sa 170 miliona korisnika mesečno, a kompanija se bori protiv zakona o otuđivanju ili zabrani tako što se dublje usađuje u lokalnu ekonomiju. Kompanija planira da deset puta poveća svoj obim trgovine u SAD, na iznos do 17,5 milijardi dolara ove godine. Republikanski predsednički kandidat Donald Trump je izjavio da više ne planira da zabrani TikTok ako pobedi na izborima.

TikTok Shop, koji kombinuje zarazni video-sadržaj sa impulsivnom kupovinom u vizuelnom formatu, najbrže je rastuća funkcija ove aplikacije. Kombinacija atraktivnih video-sadržaja, popularnih influensera i kompletnog komercijalnog sistema razlikuje je od konkurenata poput Instagrama i YouTubea, otvarajući put kompaniji da preuzme primat od Amazon.com Inc.

Neki od najboljih talenata u ByteDanceu vode TikTok Shop. Bob Kang, koji je od nule izgradio e-trgovinu u Douyinu vodi Shop na globalnom nivou sa fokusom na SAD. Kevin Chen, koji je vodio ByteDanceovu aplikaciju za vesti Toutiao, sada je zadužen za Shop u Evropi. Oba rukovodioca moraju da se takmiče s drugim popularnim ponudama e-trgovine na tim tržištima, uključujući Shein i Temu kompanije PDD Holdings Inc.

Pročitajte još:

Tagovi:

0 Komentari
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.