SOMBOR – Proteklih dana, studenti treće godine Pedagoškog fakulteta Sombor, učiteljskog smera, boravili su u Osnovnoj školi „22. oktobar“ u Bačkom Monoštoru. Oni su sa svojim profesorima realizovali nastavu u trećem razredu, sa temom o identitetima naroda, i njihovom međusobnom uvažavanju.
Tokom nastavnog dana upoznavali su Rome i specifičnosti njihove zajednice kroz istoriju, priče uz muziku, legende i druge književne tekstove, kao i likovno stvaralaštvo.
Aktivnosti su realizovale profesorke, Aleksandra Trbojević i Biljana Jeremić, uz pomoć profesora Bojana Lazića. U izvođenje nastave bile su uključene studentkinje: Jovana Abadžić i Mina Panin, kao i Filip Jović Vujaković – saradnik u visokom obrazovanju, angažovan na Katedri za metodiku muzičke i likovne kulture i fizičkog vaspitanja Pedagoškog fakulteta u Somboru.
Ovim gostovanjem u školi iz jedne od ruralnih sredina koje neposredno okružuju Sombor, završene su aktivnosti jednogodišnjeg naučno istraživačkog projekta „Ostvarivanje koncepta prava deteta kroz obrazovnu inkluziju romskih učenika u Vojvodini: značaj profesionalne pripreme budućih učitelja“.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.