Relokacija komponentaša u Mađarsku, Slovačku i Srbiju

BEOGRAD/KELN- U trendu regionalizacije proizvodnje automobilske industrije Nemačka ne profitira jer se kompanije najčešće opredeljuju da pogone dižu i kapacitete povećavaju u Mađarskoj, kao i Slovačkoj i Srbiji, navodi se u tekstu koji je objavio Dojče vele.

U članku na internet portalu „Zaobilaze Nemačku, investiraju u Mađarsku, Slovačku i Srbiju“, navodi se navodi se da u regionalizaciji proizvodnje što je trend u automobilskoj industriji posle pandemije i prekida lanaca snabdevanja nove fabrike nastaju uglavnom van Evropske unije.

Pozivajući se na izveštaj konsultantske kuće Berils (Berylls Strategy Advisors), koja analizira razvoj najvećih liferanata za automobilsku industriju u svetu navodi se da su snabdevači trenutno veoma uzdržani što se tiče Nemačke kao mesta za proizvodnju.

Kao primer navode se akumulatori za čiju proizvodnju je potrebna energija koja je u Nemačkoj 8-9 puta skuplja nego u drugim zemljama EU.

Navodi se da od podizanja kapaciteta za ovu proizvodnju trenutno profitira Mađarska.

U analizi se kaže da brojna imena iz branše liferanata za automobilsku industriju iz Kine, Južne Koreje i Kanade zaobilaze Nemačku, a pored Mađarske, radije se investira u Slovačku ili Srbiju.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.