TITEL – Do sada je završeno desetak kilometara pruge u planiranoj rekonstrukciji deonice Titel – Orlovat, objavila je Infrastruktura železnice Srbije.
Gotovo u potpunosti je rekonstruisana pruga između Titela i Perleza, u dužini od oko osam i po kilometara, a u toku su završni radovi na rekonstrukciji koloseka u stanici Perlez, čime će biti okončana prva faza radova. Dodaju da je pola posla završeno i na deonici između Perleza i Farkaždina dugoj oko šest i po kilometra te da završetak na toj deonici očekuju do kraja godine. Pripremni radovi su u toku na devet kilometara dugoj deonici između Farkaždina i Orlovata.
Rekonstrukcija 24 kilometra duge pruge Titel – Orlovat, koja je deonica pruge ka Novom Sadu, počela je u septembru. Rekonstrukcija obuhvata radove na gornjem stroju pruge, a predviđeno je da radovi traju 200 dana. Između Titela i Orlovata predviđena je zamena šina i pragova, kao i posipanje novog tucanika.
Za ovu deonicu biće korišćene demontirane šine sa trase brze pruge Beograd – Subotica. Rekonstrukcijom nosivost pruge biće povećana sa dosadašnjih 16 na 22,5 tona, što će privredi omogućiti najkvaliteniji i najefikasniji železnički transport. U okviru ovih radova biće obnovljeno 14 putnih prelaza, od kojih je jedan u Perlezu automatski, dok su ostali obeleženi znacima vertikalne i horizontalne signalizacije.
Infrastruktura železnice iz sopstvenih sredstava finansira rekonstrukciju deonice između Titela i Orlovata, a radove izvodi novosadski ZGOP. Radovi se izvode u intervalu od sedam do 17 sati, a kada ih nema odvijaće se teretni saobraćaj na deonici od Novog Sada do Orlovata i dalje prema Pančevu, odnosno Zrenjaninu. Na ovom železničkom pravcu ne odvija se saobraćaj putničkih vozova.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.