Platite skuplje ili gledajte reklame: Još jedna striming platforma uvodi nove mere

Još jedna platforma za gledanje filmova i serija odlučila je da uvede reklame.

U pitanju je Amazon Prime, koji je najavio planove za uvođenje “ograničenih reklama” koje bi se prikazivale tokom trajanja serija ili filmova u okviru.

Na ovaj način, piše The Verge, striming platforma saopštila je kako želi da “nastavi ulaže u kvalitetan sadržaj“.

Za sada, oglasi će prvo biti uvedeni na Prime Video sadržaju u SAD, Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Kanadi “početkom 2024”, a kasnije tokom godine i u Francuskoj, Italiji, Španiji, Meksiku i Australiji.

Amazon kaže da nema planove da promeni trenutnu cenu pretplate, već će dodati nove planove, a korisnici će biti obavešteni o promeni nekoliko nedelja pre početka početka prikazivanja oglasa, zajedno sa detaljima o tome kako da se prijave za opciju bez oglasa.

Oni koji koriste Prime sa sedištem u SAD će moći da se vrate na iskustvo bez oglasa za dodatnih tri dolara mesečno. Prime u SAD košta 14,99 dolara mesečno, ili 139 dolara godišnje. Cene za opciju bez oglasa za druge zemlje će, kako piše, “biti objavljene kasnije”.

Uvođenje reklama dolazi u trenutku kada Amazon prolazi kroz smanjenje troškova u celoj kompaniji, a istovremeno se cene povećavaju, dok i druge striming platforme kreću sa pokretanjem oglasa.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.