INĐIJA – Opština Inđija raspisala je dva konkursa za dodelu sredstava udruženjima građana za realizovanje programa od javnog interesa za opštinu Inđija.
Prvi javni konkurs je raspisan za dodelu sredstava iz budžeta opštine Inđija za 2023. godinu i to za programe i projekte udruženja čije je delovanje vezano za oblasti: socijalne zaštite, boračko-invalidske zaštite, zaštite lica sa invaliditetom, društvene brige o deci, pomoći starima i zaštite i promovisanja ljudskih i manjinskih prava. Sredstva za finansiranje projekata su obezbeđena u budžetu opštine Inđija za 2023. godinu, u ukupnom iznosu od 16.000.000,00 dinara. Javni konkurs je objavljen na zvaničnoj internet stranici opštine Inđija www.indjija.rs i na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Inđija.
Drugi javni konkurs je raspisan za dodelu sredstava iz budžeta opštine Inđija za 2023. godinu za programe i projekte udruženja čije je delovanje vezano za: zdravstvenu zaštitu, nauku i obrazovanje, zaštitu životne sredine, zaštitu životinja, zaštitu potrošača, održivi razvoj, humanitarne programe i druge programe u kojima udruženje isključivo i neposredno sledi javne potrebe, kao i za sadržaje iz različitih sfera, koji afirmišu saradnju na domaćem i međunarodnom nivou, a u svrhu promovisanja Opštine. Sredstva za finansiranje projekata su obezbeđena u budžetu opštine Inđija za 2023. godinu, u ukupnom iznosu od 15.000.000,00 dinara. I ovaj javni konkurs je objavljen na zvaničnoj internet stranici opštine Inđija www.indjija.rs i na oglasnoj tabli opštine Inđija.
Pravo da učestvuju na oba javnna konkursa imaju udruženja koja su upisana u registar nadležnog organa u skladu sa zakonom, koja program realizuju u interesu građana opštine Inđija i koja se shodno svom Statutu bave jednom od gore navedenih oblasti od javnog interesa za opštinu Inđija. Udruženje može učestvovati sa jednim predlogom programa na jednom javnom konkursu.
Prijave na oba javna konkursa podnose se u roku od 15 dana od dana objavljivanja.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.