Metaverzum je postao trend među velikim brendovima i kompanijama. Ovog puta je privukao pažnju dva najveća svetska proizvođača automobila, Nisana i Tojote.
Japanski proizvođači automobila Nisan i Tojota su 22. aprila najavili ulazak u Metaverzum, kako bi svojim korisnicima ponudili nova virtuelna iskustva, organizujući digitalne događaje i gradeći virtuelne kancelarije za korisničku podršku.
Prema japanskim novinama Nikkei Asia, obe kompanije nastoje da uvedu inovacije u Metaverzum, nudeći impresivne izložbe svojih automobila kroz korišćenje virtuelne realnosti (VR), a sve to zahvaljujući njihovom partnerstvu sa startupom za razvoj video igara VRChat.
Kako će se Nisan i Tojota predstavljati kroz Metaverzum?
Nisan će se fokusirati na kreiranje soba virtuelne realnosti za svoje kupce. Nasuprot tome, Tojota će se fokusirati na udaljena radna okruženja, stvarajući kancelarije za svoje osoblje, gde će oni moći da razgovaraju o tehničkom razvoju kroz korišćenje svojih avatara.
Drugim rečima, sada neki od Tojotinih radnih sastanaka neće biti fizički, već u Metaverzumu. Prema rečima predstavnika kompanije, ovo novo radno područje se otvara kao rezultat problema izazvanih korona virusom.
„Kako sve više ljudi radi od kuće zbog koronavirusa, nudimo mladim zaposlenima i drugima mogućnost komunikacije unutar kompanije.
Za sada, Nisan i Tojota nisu zvanično obavestili u kom će Metaverzumuu otvoriti svoje nove kancelarije, tako da će ljudi morati da sačekaju da saznaju da li će se odlučiti za centralizovanu kao što je Meta ili decentralizovanu kao Decentralend.
Automobilski brendovi se šire u digitalni svet
Nisan i Tojota nisu prvi automobilski brendovi ili kompanije koje su uvele inovacije u “Metaverzum trendu”. Druge kompanije, kao što su Folksvagen i Mercedes Benz, pokrenule su kampanje početkom aprila da promovišu svoje ulaske u Metaverzum, dodeljujući nagrade kao što su najnoviji PlayStation 5 i napredne časove vožnje na jednoj od Folksvagenovih akademija.
Bridžit Harpur, direktor marketinga za Folksvagen putnička vozila, rekla je da ovaj „novi univerzum“ koji nudi metaverzum „napravio izuzetan uticaj na potrošača“, tako da će verovatno nastaviti da stvaraju nove događaje i iskustva za svoje korisnike i bazu obožavatelja.
Pored toga, drugi proizvođači luksuznih automobila kao što je Ferari tek treba da zvanično uđu u Metaverzum, ali se već bave kreiranjem NFT-a, ruku pod ruku sa blokčejn kompanijama kao što je Velas Netvork.
To znači da se malo po malo većina velikih automobilskih kompanija kladi na tehnologije koje stoje iza kriptovaluta.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.