Mate Rimac, prvi čovek novoosnovane kompanije Bugatti Rimac, najavljuje svetlu budućnost za Bugatti
Mate Rimac je u nedavnom intervjuu za britanski Autocar otkrio da je udruživanje s Bugattijem bila najbolja odluka, apsolutna “win-win” situacija. Volkswagen grupa je birala između ulaganja milijardi u elektrifikaciju ili gašenja marke Bugatti, a onda je došla ideja o spajanju s Rimcem, navodi Index.hr.
“Ovaj aranžman vidim kao win-win-win-win situaciju”, rekao je Rimac. “To je pobeda za nas, imamo brend sa 113-godišnjom tradicijom. To je pobeda za Volkswagen jer Bugatti ima svetlu budućnost, oni imaju deoničarstvo, a mi ćemo troškove držati pod kontrolom. To je pobeda za zaposlene jer ćemo se širiti. I to je pobeda za kupce jer nam dolaze uzbudljivi novi proizvodi. Nećemo biti brzopleti, a Bugatti će procvetati.”
Mate Rimac pritom otkriva neke važne informacije vezane za dosadašnji rad Bugattija, ali i da je Chiron profitabilan proizvod. “Prema dosadašnjem načinu predstavljanja pojedinačnih modela, generaciju za generacijom, Bugatti je vrlo uspešan”, rekao je. “Ljudi bi se iznenadili koliko je svaki Chiron profitabilan.”
Ipak, Bugatti je trošio ogromne količine novca na kooperante, odnosno puno posla je prepustio drugim firmama. “Skuplje je koštalo stvaranje Bugatti Chirona od Bugatti Veyrona, koji ima isti motor W16 i menjač s osam stepeni prenosa, nego što smo potrošili razvijajući našu Rimac Neveru od nule”, rekao je Rimac.
Sada planiraju da stave troškove pod kontrolu. A za Bugatti će biti spas upravo elektrifikacija. Kao što je već ranije otkrio, Rimac je ponovio da će Bugatti i dalje proizvoditi modele sa motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Sada međutim otkriva da će novi model na kojem se radilo poslednjih 18 meseci biti “jako elektrifikovan”.
Chiron je lestvicu postavio veoma visoko, pa bi ovakav model mogao da bude nešto neviđeno u istoriji autoindustrije.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.