Kompanija “Hajneken Srbija” uložila 16 miliona u svoju pivaru u Novom Sadu

NOVI SAD – Danas, 29. aprila, predstavljene su investicije vredne 16 miliona evra, koje je kompanija „Hajneken Srbija” uložila u svoju pivaru u Novom Sadu i time je pozicionirala kao jednu od tehnološki najnaprednijih u regionu.

Reč je o jednom od najvećih dosadašnjih ulaganja te kompanije u Vojvodini, koje obuhvata dodatnu liniju za limenke i tehnički unapređenu liniju za staklenu ambalažu. Time je postignuta znatno veća operativna i logistička efikasnost i povećana je proizvodnja za gotovo 50 odsto. Istovremeno, smanjena je emisija ugljen-dioksida u distribuciji za više od 1.000 tona godišnje, što je smanjenje za 20 odsto u odnosu na prethodnu godinu, i dostignuta je skoro stoprocentna iskorišćenost ukupnih proizvodnih kapaciteta.

„Činjenica da je Hajneken u pivaru u Novom Sadu u protekle dve godine investirao 16 miliona evra znači da imaju poverenja u svoj lokalni tim i u zaposlene. U martu ove godine na nivou Vojvodine dostigli smo rekordno nizak broj nezaposlenih. U ovom trenutku imamo nešto više od 87.000 nezaposlenih, a u martu 2016. godine bilo ih je 165.000, što znači da smo zajedničkim radom, pre svega odgovornim ponašenjem kompanija, preduzeća, preduzetnika, ali i radom Vlade Srbije, Pokrajinske vlade i lokalnih samouprava, uspeli da prepolovimo nezaposlenost u Vojvodini za proteklih sedam godina”, istakao je Mirović.

Veoma je važno da se 85 posto sirovina kupuje na tržištu Vojvodine. U razgovoru sa rukovodstvom kompanije analizirano je pitanje rasta njihovih cena i zaključeno da treba dodatnim finansijskim podsticajima pomoći proizvođače sirovina. „Tako želimo da obezbedimo sigurnost proizvođačima sirovina, ali i pivarama da mogu da kupuju na našem tržištu i da taj lanac u budućnosti bude neprekinut”, naveo je Mirović.

Foto: AP Vojvodina

Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić rekao je da kompanija „Hajneken Srbija” predstavlja jedan od dokaza da je Novi Sad odlično privredno okruženje i da privlači svetske investitore.

Ćurić je dodao da osim toga što se uspešno poslovanje reflektuje na ekonomske parametre u našoj lokalnoj samoupravi, ta kompanija poštuje mesto u kojem posluje, pokazujući izraženu društvenu odgovornost.

„Kompanija je veoma posvećena uštedi prirodnih resursa i smanjenju potrošnje energije, a jednako i brizi o zaposlenima”, rekao je gradonačelnik.

Generalna direktorka kompanije „Hajneken Srbija” Neda Đokić istakla je da su investicije u pivari u Novom Sadu simbol dugoročnog održivog poslovanja te kompanije u Srbiji. „Kompanija Hajneken je do sada u Srbiji uložila više od 220 miliona evra, a samo u poslednje dve godine kapitalne investicije u pivari u Novom Sadu iznosile su 16 miliona evra”, rekla je Đokićeva i dodala da ta kompanija želi da ostane pouzdan partner prosperiteta Vojvodine i cele Srbije.

Ambasador Kraljevine Holandije u Srbiji Joust Reintjes osvrnuo se na saradnju između dveju zemalja i istakao značaj holandskih investicija. „Hajneken, naravno, predstavlja jedan od najpoznatijih holandskih brendova i imena u svetu. Pored toga što je renomirana pivara, poznat je i kao odgovorna i moderna kompanija koja konstantno ulaže u svoje ljude, kulturu i lokalne sredine u kojima posluje i na koje se oslanja. Zajednica holandskih kompanija ovde stalno raste, a trgovina sa Srbijom premašila je milijardu evra. Ponosan sam što vidim da su naše kompanije postale primer dobre prakse u oblasti investicija”, rekao je Reintjes.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.