JKP “Komunalac”: Apel građanima Lipara da se jave radi zamene vodomera

marko pešić-kula
KULA – JKP “Komunalac” postepeno preuzima vodosnabdevanje u Liparu.

Tim povodom, oni apeluju na građane da se i u narednih 30 dana jave u Mesnu zajednicu Lipar i da prijave da žele novi vodomer, nakon čega će ekipa u što kraćem roku izaći na teren i izvršiti zamenu.

Po rečima direktora Javnog komunalnog preduzeća “Komunalac” iz Kule, Marka Pešića, da bi se što ispravnije krenulo sa očitavanjem vodomera neophodno je da se oni zamene:

“Komunalac polako preuzima vodosnabdevanje u Liparu. Ono što nam je najbitnije jeste da je sama količina vode dovoljna za ceo Lipar i da ta količina neće biti problem ni u toku leta. Trenutno apelujemo na građane da se jave, da pokušamo da promenimo što veći broj vodomera, kako bismo mogli da krenemo sa očitavanjem vode. Veliki broj građana Lipara se javio za zamenu vodomera i zbog toga nam je drago. Zamenili smo određen broj vodomera, ali daćemo građanima Lipara priliku da se jave i u narednih mesec dana. U dogovoru sa predsednicom seveta Mesne zajednice i sa predsednikom opštine, Damjanom Miljanićem, došli smo do zaključka da građane treba pustiti još ovih mesec dana. Da bismo što ispravnije krenuli u očitavanje svih tih vodomera, potrebno je da se oni i zamene”.

On je istakao da su se pobrinuli da građanima ovaj proces bude olakšan i da im ne stvara dodatne troškove, pa tako ne moraju da idu u Kulu, u “Komunalac”, već jednostavno mogu da dođu u Mesnu zajednicu u Liparu:

“Građani ne moraju da dolaze u ,,Komunalac” u Kulu i da im se tako stvaraju dodatni troškovi, već mogu da dođu ovde, kod sekretara Mesne zajednice u Liparu, i da prijave da žele da zamene vodomer i naše ekipe će izaći u što kraćem roku”.

Osvrnuo se i na račune koji su greškom odštampani, ali koji su, naravno stornirani:

“Desila se jedna situacija da, kako smo u prethodnih mesec dana popisivali sve te vodomere koji se nalaze na terenu, kada je unošeno u softver, radnica je softverski povukla i odštampala račune koji su, naravno, stornirani, i građanima će, kao što sam i rekao, biti pušteno još 30 dana da zamenimo preostale vodomere, nakon čega ćemo predsednica Mesne zajednice, sekretar, predsednik opštine i ja sesti i naći najbolje rešenje za građane Lipara”.

Istakao je i da “Komunalac” vodi računa o javnim površinama u Liparu, kao i da do kraja meseca imaju u planu jednu akciju:

“Što se tiče održavanja javnih površina, “Komunalac” ovde dolazi dva puta mesečno i održava kompletan centar i dečije igralište. Preuzeli smo i održavanje groblja i mislim da ćemo do kraja ovog meseca odraditi i jednu akciju, gde će ,,Komunalac” biti donator, da zajedno sa svojim radnicima uradimo i neke staze koje su ostale na groblju, tako da kada smo preuzeli samu vodu nismo preuzeli samo zbog toga da bismo građanima Lipara stvarali trošak, već da im obezbedimo da sve lokacije koje održavamo budu kako treba i uređene”.

Predsednica Saveta Mesne zajednice Lipar, Biljana Savić, dodala je da su vrata Mesne zajednice otvorena svim građanima:

“Kao i za sve probleme u Liparu, vrata Mesne zajednice otvorena su svim građanima. Ovim putem apelujem da se u vezi zamene vodomera obrate u Mesnoj zajednici, kako bi zamena istih bila što brže sprovedena”.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.