Četiri povoda – Evo zašto se zaljubljujemo!

Svaka priča je individualna, ali stručnjaci kažu da postoje četiri generalna „povoda“ za zaljubljivanje.

Efekat blizine – U vezu najčešće ulazimo sa onima sa kojima se igrom slučaja najčešće srećemo i sa kojima smo najčešće u interakciji.

Efekat sličnosti – Obeležje uspešnih veza je sličnost među partnerima – s obzirom na stavove, vrednosti, osobine ličnosti, socioekonomski status, intelektualni nivo…

Efekat uzajamnog sviđanja – Generalno, ljudi vole one koji ih vole i ne vole one koji ih ne vole. U većini slučajeva to da se osoba A sviđa osobi B, snažno određuje da će to biti i obrnuto.

Efekat fizičke privlačnosti – Ovaj faktor ima veliku ulogu u procesu zaljubljivanja, jer većinu atraktivnost u izgledu povezuje sa drugim poželjnim osobinama – društvenošću, popularnošću…

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.