Adobe podigao izglede za 2024. godinu

Američka softverska kompanija Adobe povećala je očekivanja u pogledu poslovnih rezultata za 2024. godinu nakon što je sve veći broj korisnika počeo da koristi kompanijske alate zasnovane na veštačkoj inteligenciji (AI).

Kompanija je u fiskalnom drugom tromesečju zabeležila rast prihoda od 10,2 odsto, na 5,31 milijardu dolara, što je bilo neznatno iznad konsenzusa tržišta, navode iz brokerske kuće Momentum Securities.

Posmatrano po segmentima, Digital Media je zabeležio rast prihoda od 11,3 odsto na 3,91 milijardu dolara, iznad konsenzusa od 3,89 milijardi dolara. Neto novi, stalni prihod u segmentu dostigao je 487 miliona dolara, dok je u proteklih 12 meseci stalni prihod u ovom segmentu koji obuhvata alate poput Photoshopa i Illustratora dostigao 16,3 milijarde dolara.

Segment poslovanja Digital Experience, koji uključuje softver za marketing i analitiku, doneo je prihod od 1,33 milijarde dolara, što je povećanje od 8,6 procenata. U okviru segmenta na pretplatu je otpalo 1,20 milijarde dolara prihoda, što predstavlja rast od 13 procenata.

Prilagođena dobit po akciji (EPS) dostigla je u kvartalu 4,48 dolara, iznad konsenzusa od 4,39 dolara.

Adobe je podigao poslovne izglede za čitavu godinu – sada očekuje prihod od 21,40-24,50 milijardi dolara, u odnosu na raniju prognozu 21,30-21,50 milijardi dolara i konsenzus od 21,46 milijardi dolara.

Kada je u pitanju profitabilnost, prilagođeni EPS se sada očekuje na nivou 18,00-18,20 dolara, u odnosu na raniju prognozu 17,60-18,00 dolara i konsenzus od 18,01 dolar, ističu iz Momentuma.

Adobe je u prošlom kvartalu zabrinuo ulagače da će teško moći da se nosi sa sve većom konkurencijom u svojoj branši koja sve više nadire sa razvojem AI. Kompanija je u aprilu najavila da će Photoshop softver na bazi AI moći da generiše slike, kako bi se uhvatila u koštac sa konkurencijom, poput kompanija OpenAI, Stability AI i Midjourney.

Adobe je razvio sopstveni alat za generisanje slika na bazi AI, nazvan Firefly, koji koristi podatke na koje kompanija ima pravo, što je velika konkurentska prednost u vreme kada je povećana zabrinutost oko privatnosti podataka u sadržajima kreiranim od strane AI.

Pročitajte još:

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.