9 trendova e-trgovine koje treba pratiti u 2023. godini

Kupovno ponašanje kupaca je evoluiralo kako je kupovina na mreži rasla. Kako tehnologija nastavlja da se razvija i preferencije potrošača se menjaju, kompanije za e-trgovinu će morati da se prilagode i inoviraju kako bi bile ispred krive. Ostajući u toku sa ovim trendovima, kompanije mogu da se pozicioniraju za uspeh u svetu e-trgovine koji se brzo menja.

Pronađite proizvode koji će se prodavati 2023. godine

* Pronađite jedinstvene bolne tačke svojih klijenata
* Zapitajte se „koji problem će moj proizvod rešiti?“
* Koristite podatke iz Amazon recenzija i foruma da biste razumeli kako da poboljšate korisničko iskustvo
* Istražite potražnju za ključnim rečima
* Pogledajte prošlogodišnju prodaju i smanjite proizvode sa najlošijim učinkom

Rešite trenutne/buduće probleme u lancu snabdevanja sa podacima

* Koristite istraživanje tržišta konkurencije da biste saznali odakle vaši konkurenti dobijaju svoje proizvode
* Koristite podatke za predviđanje i planiranje zaliha tako da nemate previše ili premalo zaliha

Uradite analizu konkurencije – mala preduzeća cvetaju

* Fokusirajte se na cene konkurenata, proizvode, oglase, sve promotivne pakete/skupove koje oni nude.
* Razmotrite ključne koncepte kao što su udeo na digitalnom tržištu, nivo konkurencije, ključne igrače i veličinu tržišta.
* Razmotrite uredničke preporuke, oglase za pretragu, društvene medije i marketing putem e-pošte strategije za proširenje vašeg dosega po razumnoj ceni.

Analiza plaćene i organske pretrage

* Pogledajte udeo vaših konkurenata u glasu, kanale saobraćaja, broj njihovih organskih ključnih reči visoke vrednosti, reklame za koje vaši konkurenti licitiraju.

Maksimizirajte performanse vašeg saobraćaja

* Prikupite podatke na svakoj tački kontakta sa klijentima: na mobilnim uređajima, društvenim mrežama, veb-u i maloprodaji
* Podržite svoje marketinške inicijative podacima
* Ponovo angažujte neaktivne kupce

Investirajte u svoj SEO (sadržaj, tehnički, lokalni)

* Pratite performanse računara i mobilnih uređaja
* Kreirajte jedinstven, upečatljiv sadržaj zasnovan na ključnim rečima
* Razmislite o dodavanju šeme
* Pratite oflajn poslovanje
* Koristite Google Business da biste uticali na svoje delove proizvoda rokovima isporuke, smernicama za refundiranje i popustima

Influencer & Affiliate Marketing su ključni

* Kada objavite novi proizvod, zamolite influensere da testiraju vaš proizvod i daju iskren pregled na svojim društvenim medijima

 Pametno planirajte sezonsku prodaju i promocije

* Pripremite se za najznačajnije događaje e-trgovine u godini unapred: Prvi dan, Dan zahvalnosti, Sajber ponedeljak, Crni petak.
* Očekujte da će više prodavaca pokrenuti svoju verziju ovih rasprodaja (npr. „Deals for Dais Sale“ od Valmart-a)
* Ponudite sezonske promocije, posebno ako prodajete sezonske proizvode, i ponudite popust kada se sezona završi

Izgradite odzivnu mrežu korisničke podrške

* Izgradite ili povećajte ogranak korisničke podrške u svom poslovanju e-trgovine
* Kreirajte obrazovne resurse
* Pratite sajtove za recenzije i kreirajte strategiju odgovora na negativne i pozitivne povratne informacije

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.