5 mitova o kozmetici u koje su nas ubedili proizvođači

Veoma često, reklama ili privlačno pakovanje jesu, upravo, ti faktori po kojima biramo novo sredstvo za svoju negu.

Često želimo da poverujemo primamljivoj reklami i kupimo baš tu kremu koja će nas ulepšati, podmladiti, izbrisati bore i koju godinu sa lica, koja će rešiti sve naše probleme i mamiti poglede… Nagledavši se takvih reklama, idemo i kupujemo jednu, pa drugu, pa treću kremu, a efekat nije ni blizu kao kod one lepe devojke sa televizije…

Međutim, kozmetički stručnjak i autor knjiga, Pola Begun, smatra da ne treba verovati proizvođačima, koji svojim trikovima namamljuju kupce.

Pripremili smo za vas kratak spisak najrasprostranjenijih marketinških trikova:

1. Što je poznatiji brend, time je bolji efekat.

Efikasnost kozmetičkog proizvoda uslovljena je isključivo njegovim hemijskim sastavom, prema tome, ni brend, ni kompanija koja ga proizvodi, ni cena preparata, ne čine ga automatski efikasnim.

2. Anti-age kozmetika.

Kako u mladosti, a posebno u zrelom dobu odredite svoj tip kože i koristite vama odgovarajuća sredstva. Nažalost, kreme protiv starosti ne postoji.

Govoreći o kozmetici prema godinama, marketinški stručnjaci imaju u vidu primenu sredstava, koji pomažu izbaviti se od pigmentacije, poboljšati elastičnost kože i učiniti bore manje primetnim.

3. Za negu područja oko očiju potrebna je posebna krema.

Krema za negu oko očiju ne razlikuje se od kreme za lice. To je ta ista krema, samo je u manjem pakovanju i prilično skuplja. Poznati natpis na ambalaži „izbegavati područje oko očiju“ treba shvatati bukvalno: krema ne treba da dospe u oči. Sve je jednostavno.

4. Celulit se može otkloniti pomoću kreme.

Ako bi to bila istina, fotomodeli bi prestali koristiti fotošop. U ovom trenutku ne postoje nikakvi naučni rezultati o bilo kakvim kozmetičkim komponentama, koje bi pomogle oslobađanju od celulita.

Kod celulita efikasne su dijete, fitnes, i tretmani koje utiču na potkožno salo, ali kreme sa ovakvom namenom su neefikasne.

5. Organska kozmetika je bolja od obične.

Zapravo, sva organska kozmetika je običan pi-ar trik. Prisustvo organskog sadržaja u sastavu preparata, ne potvrđuje njegovu delotvornost. Takozvana „organska kozmetika“ svakako može biti bezbedna, jer ne sadrži ogroman spisak „strašnih“ supstanci, ali je ne čini automatski efikasnom. Pri tome, proizvođači ne pričaju o onom hemijskom sastavu koji pomaže očuvanju lekovitih svojstava organske kozmetike.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.