Zrenjaninski gimnazijalci realizovali projekat “Eko ulica” u holu škole

ZRENJANIN – Učenici Zrenjaninske gimnazije, pod mentorstvom profesora održivog razvoja Aleksandra Rakite i pedagoga  Aleksandre Subotić, prethodnih dana, realizovali su eko projekat „Eko ulica“.

Ovaj značajan projekat je realizovan uz podršku programa „Šta nam teško“ i u saradnji sa Pokretima gorana Vojvodine, unutar okvira projekta „Mladi su zakon“.

“ Projekat predstavlja inovativan pristup transformaciji školskog prostora u ekološki osmišljeno okruženje. Učenici su stvorili jedinstveni prostor u školi koji je zamišljen kao „ulica“ u kojoj će provoditi slobodno vreme i odmore na konstruktivan i opušten način. „Ova „Eko ulica“ sadrži klupe za odmor, police za knjige u okviru koncepta „Otvorena biblioteka“, gde će učenici moći da razmenjuju i čitaju knjige, kao i cvetne aranžmane koji doprinose prirodnoj i prijatnoj atmosferi. Osim toga, ulica će biti opremljena kantama za razvrstavanje otpada, što promoviše svest o važnosti reciklaže i ekološke odgovornosti.“ – objasnio je ovim povodom professor Aleksandar Rakita, koordinator projekta.

„Želimo da „Eko ulica“ ima jasnu ekološku poruku, kažu učenici

“ Projekat je fokusiran na razvoj svesti o ekologiji i održivom razvoju kroz konkretne akcije i simboličke elemente koji se nalaze u ovom prostoru. Jedna od važnih inicijativa je postavljanje kanti za razvrstavanje otpada, čime želimo da naše drugare podstaknemo da učestvuju u reciklaži i odgovornom upravljanju otpadom“ – ističu Gordana, Mihajlo, Nikola, Milica, Marko, Hana, Minja i Mila koji su sa velikom željom prihvatili da budu deo projekta i kreiraju „Eko ulicu“.

„Ova „Eko ulica“ će nam pružiti odlično mesto gde možemo da provedemo naše slobodno vreme u školi. Ovaj prostor nije samo za odmor, već i za inspiraciju i učenje o tome kako možemo čuvati prirodu.“ – nastavljaju ambicionzni učenici.

Projekat „Eko ulica“ u Zrenjaninskoj gimnaziji nije samo prostor za odmor, već i edukativna platforma koja promoviše ekološke vrednosti, razvija svest o održivom razvoju i pokazuje kako mala arhitektonska i estetska rešenja mogu imati veliki uticaj na svakodnevni život učenika.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.