Putopisac Tim Ričards opisao je svoje iskustvo u hotelu u Hong Kongu gde su prozori bili zaključani iz bezbednosnih razloga – i otključani tek nakon što je potpisao dokument kojim se odriče odgovornosti u slučaju nesreće…
Prozori koji se ne mogu otvoriti u hotelskim sobama za mnoge predstavljaju frustraciju, glavobolju ili, u gorem slučaju, klaustrofobiju, a osim očiglednog razloga – da se spreče nezgode i nesreće u vezi sa depresijom ili alkoholom i drogom, postoje i drugi razlozi zbog kojih vlasnici uskraćuju gostima izvor svežeg vazduha, piše Punkufer.
Na sopstvenu odgovornost
U članku objavljenom u Sidnej Morning Heraldu, putopisac Tim Ričards opisao je svoje iskustvo u hotelu u Hong Kongu gde su prozori bili zaključani iz bezbednosnih razloga. Putopisac se požalio da se u sobama bez izvora svežeg vazduha oseća dehidracija i glavobolja, bilo da koristi klimu ili ne, i ističe da hoteli treba da budu „dom daleko od kuće“, što nije uvek slučaj.
Nakon što je izrazio želju da otvori prozor zbog svežeg vazduh, osoblje hotela mu je ponudilo opciju otključavanja prozora pod uslovom da potpiše dokument o oslobađanju od odgovornosti.
Ričards je potpisivanjem tog dokumenta preuzeo odgovornost za sve moguće posledice vezane za otvaranje prozora, čime je hotel zaštitio od tužbi u slučaju nezgode ili povrede.