Zaštita potrošača prioritet u daljem razvoju e-trgovine

BEOGRAD – Elektronska trgovina u Srbiji beleži dvocifren rast na mesečnom nivou i zato treba više pažnje posvetiti zaštiti potrošača, rečeno je danas u Privrednoj komori Srbije na obuci o aspektima elektronske trgovine i zaštiti potrošača u procesu pridruživanja EU.

Obuka je održana u okviru Tvining projekta koji realizuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uz podršku PKS.

Pandemija je ubrzala razvoj elektronske trgovine kada su kompanije iz nužde počele da koriste i onlajn prodaju, rekao je sekretar Udruženja za trgovinu u PKS Žarko Malinović.

“Elektronska trgovina u Srbiji dobija na sve većem značaju, ovaj vid poslovanja beleži dvocifren rast na mesečnom nivou i zato je važno da se sve više pažnje posveti aspektu zaštite potrošača u ovoj oblasti”, naveo je Malinović.

Kaže da postoji veliki broj nejasnoća kada je reč o potrošačkim pravima u trgovini, kao i da je obuka upravo namenjena boljem razumevaju pozicije potrošača u elektronskoj trgovini.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.