Zapadna Srbija se predstavila na Sajmu turizma u Novom Sadu

NOVI SAD – Na Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu, danas se predstavila Turistička regija zapadne Srbije, čiji je direktor Miroslav Rađen istakao da turistička sezona traje 365 dana u godini, a turizam se vratio na kolosek koji je imao pre pandemije.

“Ako posmatramo statističke podatke za devet meseci ove u odnosu na 2019. godinu kada nije bilo korona virusa, možemo se pohvaliti da imamo povećanje turitičkog prometa. Broj noćenja je veći za oko 30 odsto u odnosu na tu godinu, koja je bila rekordna. Turizam se vratio na neka normalna kretanja, imamo povećanja broja i domaćih i stranih turista”, rekao je Radnje.

“Naše planine Zlatar, Zlatibor, Tara i Golija su najatraktivnije, a tu su i manje poznate destinacije koje privlače pažnju. Tu je ponuda i Prijepolja, Požege, Arilja, Kosjerića, ali i naravno grada Čačka sa veoma zanimljivim investicijama uloženim u Ovčar Banju. I Grad Užice ima značajne novine što se turizma tiče, rekonstrukcija tvrđave Stari grad koja je od ove godine otvorena za posetioce, Neolitsko naselje, takođe. Naša ponuda prilagođena je svim starosnim grupama i to je rezultiralo povećanju turističkog prometa”, kazao je Miroslav Rađen direktor TO regije zapadne Srbije.

Turististicka organizacija Prijepolja sa brdsko-planinskim predelima itekako je interesantna gostima sa podrucja Vojvodine, koji rado posećuju prijepoljski kraj, a ove sezone akcenat je stavljen i na gastronimsku ponudu.

“Posećenost je veoma velika, imamo priliku da predstavimo naše kulturno istorijske spomenike, raznolikost kultura, što je njima zanimljivo, ali i naše prelepe predele, zaštićena prirodna području, Sopotnicu, Kamenu Goru, Jabuku, manastir Mileševu, prijepoljski muzej sa stalnom postavkom Vlada Divca. Ono čime se ističemo jeste naša gastronomska ponuda i zaista hrana u Prijepolju je nešto što zaista ostavlja utisak na sve naše turiste”, rekla je Dragana Varaklić, direktor TO Prijepolje.

Bogatom turističkom ponudom predstavila se i Turistička organizacija Zlatar koja se pripremila za predstojecu zimsku sezonu. Ugostitelji su već izasli sa ponudama, a ono što je sigurno je da se cene neće menjati, već ostati na nivou prošle godine.

“Tu smo da najavimo početak zimske turističke sezone, sve ono što Zlatar može da ponudi tokom zime, ali i da sumiramo rezultate za tekuću godinu. S obzirom na statistiku možemo da kažemo da smo zadovoljni ovom sezonom, uz veliku pomoć Vlade Republike Srbije kroz vaučere koji su dosta pomogli, jer je više hiljada vaučera podeljeno na Zlataru, tako da i samim tim smo imali dosta bolju tustičku ponudi i ostavili veći broj dolazak, ali i noćenja. Već odavno su i sami hotelijeri, ali i TO Zlatar izašli da ponudom za nastupajuću zimsku sezonu, ali i sa novogodišnjim ponudama”, rekao je Branko Pucarević, direktor TO Zlatar.

Jedan od novih segmenata su Dani karijere, koji će biti sjajna prilika za one koji traže posao da se sretnu sa poslodavcima u turističkom sektoru.

U projekat je uključena Nacionalna služba za zapošljavanje, a između ostalih biće ponuđeno 300 radnih mesta u ugostiteljstvu, za najveći hotel koji se gradi na Kipru.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.