Zadovoljstvo i privilegija je biti na usluzi građanima (FOTO)

VRŠAC – Javno komunalno preduzeće „Drugi oktobar“, kroz 60 godina postojanja, postalo je ključni faktor u obezbeđivanju kvalitetnih i pouzdanih komunalnih usluga za grad i okolinu, uspešno odgovara na moderne izazove i osluškuje potrebe svojih korisnika. Miloš Salapura, vd direktor vršačkog komunalnog preduzeća, ponosan je na dugu tradiciju i ulogu koju ono ima u životu građana Vršca.
Foto: eVršac

Salapura naglašava važnost i čast rada u komunalnom preduzeću, ističući da je to privilegija, ali i velika odgovornost.

„Ponekad je teško osigurati da svi segmenti života jednog grada funkcionišu tačno, na vreme i na zadovoljstvo sugrađana. To je i izazov, koji nas motiviše da budemo bolji. Naši poslovi su različiti. Deo su velikog sistema, koji čini svakodnevni život mogućim. Često su naši radnici neprimećeni, iako su njihovi napori vrlo vidljivi, kada se posao ne uradi ili kada usluga izostane. Brinuti o vodosnabdevanju, grejanju, čistoći, parkiranju, grobljima, pijacama, zelenilu, Vršačkim planinama… mi to radimo za naše sugrađane svakog dana”, kaže Salapura.

Foto: eVršac

Salapura sa velikim poštovanjem govori o radnicima preduzeća. Naziva ih „tihim herojima” koji jesu stub i oslonac grada.

Foto: eVršac

„Neki od njih su svoju radnu karijeru utkali u svoj život, a svoj život u izgradnju i uspeh našeg, vršačkog preduzeća. Zato im beskrajno zahvaljujemo i ukazujemo neizmerno poštovanje,” dodaje Salapura.

Foto: eVršac

U JKP „Drugi oktobar“ naglasak je na stalnom unapređenju ključnih delatnosti, kao što su vodosnabdevanje, održavanje javnih površina, upravljanje otpadnim vodama, distribucija gasa i toplotne energije.

Foto: eVršac

„Drugi oktobar” jeste lider u komunalnom sektoru ne samo zbog kvaliteta usluga koje pruža, već i zbog stalne brige za životnu sredinu i razvoja infrastrukture, kao što je modernizacija prečistača otpadnih voda i vodovodne mreže.

Foto: eVršac

Salapura je posebno ponosan na planove za budućnost, koji uključuju razvoj smart aplikacija, kako bi se olakšalo plaćanje i omogućio lakši uvid u stanje računa. Takođe, aplikacije će građanima omogućiti da brzo i jednostavno prijave kvarove, postave pitanja i pošalju predloge, što će poboljšati komunikaciju između korisnika i preduzeća.

„Pred nama su veliki planovi za budućnost. Želimo da nastavimo sa ulaganjem u modernizaciju i proširenje usluga, zadržavajući fokus na zaštiti životne sredine i održivom razvoju”, zaključuje Salapura, ističući važnost inovacija, koje će direktno uticati na kvalitet života građana.

 

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.