Saudijska Arabija je odlučila da ojača svoju turističku ponudu tako što posetiocima nudi sasvim realno iskustvo iz serije “Squid game”. Saudi gazet piše da je Ministarstvo turizma u jednom delu Rijada postavilo scenografiju iz južnokorejskog horor serijala o igrici u kojoj takmičari umiru da bi se obogatili.
“Squid game Ekperience” nudi iskustvo identično onom iz serije. Posetioce, kao i u seriji, dočekuju vojnici u crvenim uniformama, a igra se završava proglašenjem pobednika.
Turistička zajednica je za igru izdvojila skoro 10.000 kvadratnih metara gradskog prostora oko Bulevara Rijad. Velika igraonica je, kako se navodi, izgrađena za samo 35 dana.
Da bi scena bila što realističnija, postavljena je lutka visoka tri metra. Organizatori su, kako se navodi, uspeli verno da dočaraju seriju i igru, ali ne rizikuju bezbednost igrača.
U igri može da učestvuje do 70 ljudi. Počinje dobijanjem pozivnica, susretom sa vojnicima i maskiranim vođama, a igrači su prikladno obučeni i igraju se na različitim setovima. Igru su do danas igrali mnogi Saudijci, navodi Saudi Gazeta.
Foto-profimedia
Saudijci napominju da je sezona počela u oktobru prošle godine, a u peščano carstvo, najpoznatije po strogim verskim običajima i zalihama nafte, od tada je stiglo čak deset miliona turista. To su ozbiljne brojke za Saudijsku Arabiju, u koju su do sada dolazili samo hodočasnici u Meku i Medinu.
Suočena sa opadanjem prihoda od “crnog zlata”, vladajuća dinastija odlučila je da investira u turizam kao novu granu privrede.
I tako, posle mnogo godina strogog režima ulaska, Saudijska Arabija je širom otvorila svoja vrata turistima iz oko 50 zemalja. To se dogodilo, na nesreću Saudijaca, neposredno pre početka pandemije. Ali Saudijci se nadaju da se pandemija polako bliži kraju. Ove godine očekuju rekordne turističke brojke od 50 miliona posetilaca.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.