YouTube uvodi novi format reklama, koji će skratiti prekide tokom emitovanja video snimaka. Novi format omogućava prikazivanje reklama u “picture-in-picture” (PiP) odnosno “slika u slici” obliku, što znači da će korisnici moći da nastave sa gledanjem emitovanja sadržaja dok se reklama istovremeno prikazuje u manjem prozoru.
Gledaoci više neće biti preusmereni sa sadržaja na reklamu preko celog ekrana, već će moći da nastave sa gledanjem, na primer, uživo prenosa u manjem prozoru dok reklama traje.
Kreatori sadržaja će moći da biraju novi format reklama iz svojih podešavanja monetizacije i postave ga kao podrazumevani za sve buduće lajvstrimove, piše Android Authority. Kreatori koji monetizuju svoj kanal bez prava na upravljanje sadržajem, moći će da podešavaju mid-roll reklame kao podrazumevanu opciju za buduće lajvstrimove.
Takođe, moći će da prate prihod od reklama iz emitovanja uživo i repriza na svojoj stranici za analitiku. Iako ovaj test ukazuje na to da YouTube razume koliko su njegovi oglasi iritantni, spekuliše se da bi PiP reklame mogle da odvrate korisnike od korišćenja blokatora reklama na sajtu.
Novi format reklama će biti dostupan samo određenim korisnicima na određenim uređajima, a korišćenje PiP oglasa može se očekivati u narednim mesecima
Pročitajte još:
Američka vlada tuži TikTok zbog navodnog kršenja zakona o privatnosti dece
VAŠINGTON – TikTok nije uspeo da spreči decu da se pridruže aplikaciji i nezakonito je prikupio njihove lične podatke, navelo je Ministarstvo pravde SAD u podnetoj tužbi. Američka Vlada podnela je tužbu koja se odnosi na TikTok i matičnu kompaniju, Bajtdens da krše Zakon o zaštiti privatnosti dece na mrežama dozvoljavajući deci da kreiraju naloge bez znanja ili saglasnosti roditelja. Kako se navodi, TikTok takođe prikuplja i zadržava lične podatke dece, kao što su adrese e-pošte, brojevi telefona i podaci o lokaciji i ne ispunjava zahteve roditelja za brisanjem informacija o njihovoj deci, navodi se u tužbi. Tužba proizilazi iz […]
Opširnije