Na kinesku aplikaciju za kratke video snimke korisnici prosečno troše nešto manje od čitavog jednog dana mesečno.
Prema podacima iz izveštaja Digital 2023 Global Overview, WhatsApp je trenutno najpopularnija platforma među korisnicima društvenih medija.
Ta aplikacija za razmenu poruka, sa više od dve milijarde mesečno aktivnih korisnika, bila je treća po broju preuzimanja u 2022. godini. Do sada je prikupila više od 420 miliona korisnika.
Facebook i YouTube imaju više mesečno aktivnih korisnika od WhatsAppa, ali blizu 16 procenata korisnika društvenih mreža obuhvaćenih istraživanjem i starih između 16 i 64 godine navelo je da je WhatsApp njihova omiljena platforma.
Na drugom mestu je Instagram, s učešćem od 14,3 procenta, tek za 0,1 odsto većim nego Facebook, koji se nalazi na trećem mestu.
Četvrtu poziciju zauzeo je kineski WeChat s 12,1 odsto, gotovo dvostruko više nego TikTok, koji je na petom mestu. Iza njih su Twitter i Facebook Messenger, s učešćem od 3,4, odnosno 2,6 procenata. Na začelju je Linkedin, za koji se opredelilo 0,9 odsto ispitanika.
Istraživanje je takođe pokazalo da su tokom prošle godine korisnici uređaja s Android operativnim sistemom mesečno prosečno proveli 17 sati i 20 minuta koristeći WhatsApp.
Taj je broj za 6,7 odsto manji nego 2021. godine. Među velikim aplikacijama WhatsApp je jedina koja je zabeležila takav pad.
S druge strane, TikTok je nedodirljivi šampion u toj kategoriji. Korisnici su mesečno proveli prosečno 23 sata i 28 minuta koristeći ga, što je za blizu petine više nego godinu dana ranije.
Sledi Facebook s 19 sati i 43 minuta, dok je iza WhatsAppa Instagram s 12 sati. Najveći rast u odnosu na 2021. godinu zabeležio je Telegram – korisnici Androida na njega su potrošili skoro četiri sata mesečno, za 33% više.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.