Volvo je smislio novu tehnologiju za duži životni vek dizel motora.
Švedska kompanija (znamo znamo, Geely ih je kupio) fokusira se na metodu koja optimizuje korišćenje uree, sastojka kog sadrži AdBlue.
Urea zaista smanjuje smisije štetnih gasova, ali Volvo Trucks smatra da može poboljšati ovaj efekat, i to tako što će modifikovati otvor za ubacivanje uree.
Smatraju da će poseban materijal, koji nisu želeli da otkriju, pomoći u preciznijoj regulaciji količine uree.
Ovo funkcioniše, navodi Volvo, tako što taj njihov specijalni materijal reaguje na temperaturu izduvnih gasova, a onda tome prilagođava otvor samog injektora.
Volvo se nada da će na ovaj način poboljšati regulaciju štetnih izduvnih gasova, što bi moglo da bude ključno za duži životni vek dizelskih motora.
Ovo je naročito važno u svetlu sve strožih propisa Evropske unije o štetnim izduvnim gasovima, a sve ide ka tome da ni vozači još nisu spremni da u potpunosti pređu na električna vozila i odreknu se motora sa tradicionalnim gorivom.
O tome svedoči i poslednja odluka ove kompanije koja se tiče XC90 modela. Naime, Volvo neće ukidati benzinski XC90, i on će se praviti paralelno sa električnim EX90 sve dok ima tražnje.