ID. Buzz se trenutno u Evropi nudi samo sa baterijom od 82 kWh i pogonom na zadnje točkove, a dostupan je u komercijalnoj ili u putničkoj verziji.
Više od 20.000 narudžbina je pristiglo za potpuno električni ID. Buzz u Evropi, uprkos tome što ovaj kombi tek treba da stigne u prodajne salone.
VW ID. Buzz se trenutno u Evropi nudi samo sa baterijom od 82 kWh i pogonom na zadnje točkove, a dostupan je u komercijalnoj ili u putničkoj verziji.
“Čak i pre lansiranja na tržište, od početka avansne prodaje, već smo uspeli da prodamo više od 20.000 primeraka modela ID. Buzz”, pohvalio se Lars Kraus, član upravnog odbora marke Volkswagen komercijalna vozila za prodaju i marketing.
“Sa njihovom dostupnošću u salonima, sada očekujemo dalji porast tražnje”, dodaje on.
Volkswagen je započeo proizvodnju modela ID. Buzz u Hanoveru početkom juna i namerava da napravi 15.000 vozila do kraja godine.
Očekuje da, kada dostigne maksimalni proizvodni kapacitet, godišnje izrađuje i do 130.000 primeraka ovog vozila.
Prvih 6.000 automobila uskoro treba da stignu u prodajne salone, a zatim i do krajnjih kupaca.
Ova vest dolazi dva meseca nakon što je Lars Kraus rekao da je stiglo prvih 10.000 porudžbina, uprkos tome što nijedan kupac nije imao priliku da provoza ovaj električni kombi.
Jedina varijanta modela ID. Buzz trenutno dostupna kupcima u Evropi ima WLTP autonomiju u vožnji od 423 km.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.