Na primer, do sada se Passat proizvodio u Nemačkoj, a Superb u Češkoj. S novom generacijom će Volkswagenov i Škodin model srednje klase biti Made in Slovakia i deliće fabriku
Do sada su odnose u Volkswagenovoj grupi često obeleežavale dvorske spletke pa je konkurencija među bratskim markama podsećala na odnose braće i sestara koji moraju da podele roditeljsku vikendicu.
Ponekad je kućna zavist bila toliko velika da je gušila razvoj. S tim je navodno gotovo, odnosno bar tako kaže Thomas Schaefer, direktor Volkswagena i svih, nazovimo ih, masovnih marki u koncernu.
Kaže Schaefer da će od sada Volkswagen, Seat i Škoda deliti veliku količinu komponenti, a razlike će biti u dizajnu. Doduše, nije da se ni do sada nije delilo, ali sada će biti još više toga, navodi Revija HAK.
Ideja je povećati profitabilnost. Takođe, optimizovaće se proizvodni pogoni, odnosno s jedne linije će silaziti više proizvoda različitih marki, koji su kompatibilni.
Na primer, do sada se Passat proizvodio u Nemačkoj, a Superb u Češkoj. S novom generacijom će Volkswagenov i Škodin model srednje klase biti Made in Slovakia i deliće fabriku.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.