Prvi model koji dolazi s novom/starom arhitekturom tipki je Tiguan sledeće generacije. Uz tipke, koje su vidljiva na upravljaču, dolazi i veliki 15-inčni infotainment ekran
Unutrašnjost Volkswagenovih automobila je uvek bilo mesto nadahnuća drugim markama. Nije tu bilo neke ekstravagancije i verovatno je zbog svega toga svaki proizvođač automobila s globalnim dometom tražio sličnu formu. Onda je 2019. godine došao novi Golf i umesto proverenih rešenja dobili smo unutrašnjost u kojoj dominiraju kontrole osetljive na dodir.
Kako piše Revija HAK, mnoge vozače je to zbunilo, pre svega klizna funkcija pojačavanja zvuka audio sistema, dodirne i klizne funkcije regulisanja temperature u kabini.
Ta ideja je, očekivano, produžena i na mnoge druge modele koncerna. U iskrenom intervjuu za Autocar, izvršni direktor Thomas Schäfer priznao je da su kontrole na dodir bile greška. On je objasnio da ja taj tehnološko-dizajnerski smer napravio mnogo štete i da je kompanija frustrirala kupce koji ne bi trebalo da budu frustrirani.
Srećom, popravka je na putu jer će se nemačka marka rešiti klizača za kontrolu klime i zbunjujućih funkcija na upravljaču.
Prvi model koji dolazi s novom/starom arhitekturom tipki je Tiguan sledeće generacije. Uz tipke, koje su vidljiva na upravljaču, dolazi i veliki 15-inčni infotainment ekran.
Bez toga se ne može.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.