Trebalo bi da nastavi sa dogovorenom proizvodnjom u Nemačkoj u narednih 5 do 6 meseci, ali će posle toga mnogo toga biti neizvesno.
Snabdevanje gasom u Evropi je neizvesno, a nemačka industrija je ovim snažno pogođena. Međutim, pravi logistički problemi tek počinju da se pojavljuju.
Ruski gasovodi su zatvoreni. Sa druge strane, skladišta su puna, ali će se relativno brzo isprazniti.
Nemačka industrija pokušava da obezbedi rezervna rešenja, a sada je Volkswagen najavio da će pokušati da reši dalju gasnu krizu izmeštanjem dela svoje proizvodnje automobila iz matične zemlje.
Volkswagen upravlja fabrikama automobila u Portugaliji, Španiji i Belgiji, zemljama u kojima se nalaze TNG terminali. Pretpostavlja se da će se proizvodnja iz Nemačke preseliti tamo ako bude problema sa snabdevanjem gasom.
Takođe, Volkswagen ima fabrike u Slovačkoj i Češkoj, koje takođe zavise od ruskog gasa. VW je najavio da bi trebalo da nastavi sa dogovorenom proizvodnjom u Nemačkoj u narednih 5 do 6 meseci, ali će posle toga mnogo toga biti neizvesno.
Nije samo proizvodnja direktno ugrožena zbog nestašice gasa, već se to odnosi i na brojne dobavljače delova za Volkswagen automobile, koji se takođe bore sa neizvesnošću u snabdevanju gasom i visokim cenama energije.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.