BEOGRAD – Za Rakuten Viber Srbija je jedna od zemalja koje predstavljaju model za uspeh, izjavio je direktor komercijalnog odeljenja te kompanije za Centralnu i Istočnu Evropu Nikos Sirios (Nikolaos Syrios) koji je najavio brojne novine u 2025. godini za korisnike aplikacije na srpskom tržištu uključujući mogućnost primanja i slanja novca.
„Srbija je jedna od zemalja uzora za Viber. Proboj na tržište je ogroman, 97 odsto“, rekao je Sirios za Tanjug i naglasio da su takvim rezultatima doprinele kampanje sprovođene tokom godine u saradnji sa domaćim i međunarodnim institucijama.
Prema njegovim rečima, to je upravo ono što je aplikaciju dovelo do tačke ogromnog uspeha.
„Tokom godine možemo očekivati da pomoću Viber aplikacije – transfera, šaljemo i primamo novac“, kazao je Sirios i dodao da je projekat u toku, a njegova realizacija deo saradnje sa NBS.
Konkretne vesti se očekuju u naredna tri do četiri meseca, kazao je on i naveo da ne može više da kaže, jer je u toku MVP (minimum viable product) faza projekta.
„Za nas je to veoma veliki projekat jer želimo da postanemo super aplikacija. Idemo ka tom cilju nudeći korisnicima više funkcija. Realizacija tog projekta veoma je važna jer ćemo korisniku Vibera pružiti mogućnost da na veoma lak i efikasan način šalje novac i vrši plaćanja putem aplikacije“, naveo je Sirios koji je u kompaniji zadužen i za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu.
„To je sjajno, i veliko hvala Narodnoj banci Srbije jer bez njihove podrške realizacija projekta ne bi bila moguća“, kazao je Sirios i naglasio da kompanija Viber ima i neke nove alate i rešenja koja će lansirati u 2025.
Viber, kako je dodao, pokreće dva različita formata za poslovne poruke – poruke u obliku karusela uz neizostvne Viber dragulje.
Podseća da je Viber već realizovao dve veoma uspešne kampanje sa kompanijama Bambi i Lili.
Koriste se, dodaje, Viber oglasi, imate četbot, koji će brendu pomoći i podstaći korisnika da izvrši konverzije koje želi.
„Cilj je da brendovi mogu da iskoriste prednosti Vibera, Viber rešenja i da korisnicima ponude besprekorno iskustvo. To znači da, ako ste hotel korisniku Vibera možete da pošaljete poruku da potvrdi u koje vreme želi da stigne dajući mu opcije – u koje vreme žele da se prijavi ili odjavi. Takvom porukom ne uznemiravate nikoga bez obzira kada je pošaljete i jednim klikom možete da dobijete i odgovor i mišljenje na postavljena pitanja“, kazao je on.
Prema rečima Siriosa, isto se dešava i sa karusel porukama.
„Brendovi koji imaju fleš prodaju ili specifične projekte, a žele da ciljaju određenu bazu klijenata korišćenjem tog pametnog, efikasnog, diskretnog rešenja, može korisnicima da pokaže nove reklame, a da se time u isto vreme poboljša njihov CTR (broj ljudi koji kliknu na link) „, naveo je Sirios koji ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima.
Sve se, kako je naglasio, dešava u jednoj – Viber aplikaciji koja je jedna od najpouzdanijih i najčešće preuzimanih aplikacija na svetu
„Korisnik ne mora da ide na veb, ne mora da prihvata kolačiće. Mi u Viberu smanjujemo put korisnika do cilja, držimo ga unutar aplikacije, a to je imperativ jer je to ono što korisnici žele – žele odmah“. kazao je Sirios.
Podseća da su, kao Viber, svih ovih godina uspostavili i kreirali različite alate i rešenja za sve potrebe tržišta.
„Počeli smo sa poslovnim porukama, zato imamo Viber oglase, gde možete ciljati sve što želite unutar aplikacije, kao i stikere, koji su u Srbiji postigli veliki uspeh. Imamo Viber kanal, koji je jednosmerna komunikacija i veoma lep način da brendovi prenesu poruku korisnicima …. četbots je najnadograđenije rešenje, gde možete komunicirati jedan na-jedan sa klijentima i bazirati se na njihovu istoriju i aktivnosti, možete im slati specifične poruke. I sada dolazi poslovni poziv“, kazao je Sirios.
Sva ova rešenja su jednostavna, laka i efikasna, kako za korisnike tako i za brendove. Lakoća i efikasnost su ono što nam je važno. To je važno jer su korisnici Vibera svih uzrasta, tako da moramo da ga učinimo dostupnim svima. Najbolji način za to jeda sve bude jednostavno.
Naglašava da je pored svih rešenja koje Viber nudi, kao i besprekorno iskustvo korisnika i samo „putovanje“ unutar aplikacije, važna i sama bezednost aplikacije.
„Moram da naglasim da su Nemci Viber proglasili za jednu od tri najbezbednije aplikacije na svetu“, naveo je Sirios koji je rekao i da su ga u Beogradu mnogi pitali da im reši nedoumicu da li je kompanija u kojoj radi Vajber ili Viber.
Vajber, kazao je on.