Vesić: Tunel Iriški venac biće najduži u Srbiji

BEOGRAD – Ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, obišao je danas radove na izgradnji tunela Iriški venac i konstatovao da radovi na ovom delu Fruškogorskog koridora, koji je i inače najzahtevnija tačka projekta, napreduju u skladu sa planiranom dinamikom.
Vesić je ukazao da će nakon završetka radova, Iriški tunel biti najduži u Srbiji, čak 3,5 kilometara, navedeno je u saopštenju Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Prema rečima Vesića, u ovom trenutku završeno je nešto više od 30 odsto radova, što znači da će prema predviđenoj dinamici radovi biti gotovi do 2026. godine, a ceo koridor spojen sa Novim Sadom uključujući i most kod Petrovaradina.
“Na taj način ovu saobraćajnicu spojićemo sa već izgrađenom saobraćajnicom Ruma – Šabac sa nastavkom prema Loznici, odnosno sa auto-putem Beograd – Šid i kod Novog Sada sa auto – putem koji ide od Beograda ka Novom Sadu i Subotici kao i sa budućim auto – putem Beograd – Zrenjanin sa čijom izgradnjom počinjemo tokom ovog meseca”, rekao je Vesić.
Kada je u pitanju Vojvodina, ovakav intenzitet radova nije viđen decenijama, napomenuo je ministar.
“Pored Fruškogorskog koridora koji se uveliko gradi, počinjemo sa izgradnjom još jedne brze saobraćajnice, od Sombora do Kikinde tzv.
‘Osmeh Srbije’, kao i auto-put Beograd – Zrenjanin, kao i most koji radimo na saobraćajnici u Novom Sadu i most u nastavku Bulevara Evrope. To su zaista veliki infrastrukturalni projekti”, naveo je Vesić.
Ukazao je da se radovi izvode po svim standardima i da su primer kako treba da se rade svi infrastrukturalni projekti.
Direktor Koridora Srbije, Aleksandar Antić, istakao je da je Fruškogorski koridor vrlo zahtevan projekat čija dužina trase iznosi 48 kilometara sa dodatkom veze prema Žeželjevom mostu.
 “Do sada je izbušeno oko 37 odsto, odnosno 2.050 metara, obe tunelske cevi dužine sedam kilometara. Radovi na mostu se takođe izvode u skladu sa dinamikom, tako da most ulazi u ozbiljnu fazu radova i povezivanje dve obale Dunava”, istakao je Antić.
Kada su pitanju radovi na trasi, Antić je objasnio da se radi u zoni mosta prema auto-putu sa jedne strane, a sa druge strane prema Žeželjevom mostu.
“Najznačajnije je da su počeli radovi od izlaznog portala tunela Iriški venac prema Irigu odnosno prema petlji Vrdnik gde se radi sedam mostova, odnosno četiri potporna zida i prvi radovi na trasi”, rekao je Antić.
Zaključio da se sve radi u skladu sa očekivanjima i zahtevima resornog Ministarstva i predsednika Aleksandra Vučića.
Radove su sa Vesićem obišli i pomoćnik ministra Miroslav Alempić i pomoćnik direktora JP “Putevi Srbije” Ivan Tejić.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.