Veliki broj mladih internet pretražuje preko TikToka i Instagrama

Google je objavio podatke, koji su pomalo poražavajući kada je u pitanju gigant u domenu pretraživanja interneta.

Naime, prema analizama, blizu 40 procenata Generacije Z se odlučuje da pretragu na internetu obavlja preko popularnih aplikacija TikTok i Instagram, u poređenju sa pretragom na Google Searchu i mapama.

Kako javlja TechCrunch, izvršni direktor kompanije Google Sundar Pičai je istakao da je svestan toga da TikTok format menja način na koji mladi pretražuju internet, a dodao je i da Google želi da bude u toku sa svetskim trendovima.

Interna studija i statistika kompanije pokazuje da gotovo 40 procenata mladih ljudi, kada traže mesto gde planiraju da ručaju ne idu na Google mape ili pretragu, nego idu na TikTok ili Instagram.

Google planira određene promene, koji bi trebalo da privuku mlađu publiku, a to uključuje mogućnost da korisnik pomera kameru preko nekog područja i da stekne bolji uvid u dostupne objekte na široj sceni.

Ranije su se već pojavljivali izveštaji o tome da TikTok počinje sve više da predstavlja pretnju za Google, posebno kada je u pitanju kompanijin YouTube video servis.

TikTok predstavlja najbrže rastuću aplikaciju u segmentu društvenih mreža, a tokom poslednjih godina je doživela pravu ekspanziju. Očekuje se da će prihodi od oglašavanja TikToka nadmašiti YouTube do 2024. godine.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.