logo transparend vojvodina uzivo

U zavisnosti od problema, izgovarajte ovih pet glasova: Momentalno ćete osetiti boljitak

Kako pet zvukova mogu osloboditi vaše emocije i smanjiti anksioznost.

Vaš glas je moćan instrument koji pomaže vašem telu da metaboliše vaše bolne emocije i oslobodi energiju preživljavanja koja liči na anksioznost. Sara Džekson, koja pomaže ljudima da savladju negativne emocije, podelila je video u kojem pokazuje kako možete uz pomoć pet zvukova koje sami proizvedete smesta pomognete sebi.

Ovih pet zvukova, ukorenjenih u drevnoj kineskoj medicini, predstavljaju jednostavan način da izvučete svoj nervni sistem iz stanja preživljavanja u osećaj sigurnosti, u stanje odmora i varenja.

Znaci koji pokazuju da ste na dobrom putu

Dok eksperimentišete sa bilo kojim od ovih zvukova, možda ćete primetiti znakove pomeranja vašeg nervnog sistema ka regulaciji (koja se naziva i odmor i varenje):

  • spontani uzdasi
  • zevanje
  • talasi toplote
  • plač
  • smirivanje srca
  • crvenilo lica
  • lučenje pljuvačke

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Sarah Jackson (@sarahjacksoncoaching)

1. Mmmm…

Zatvorenih ustiju izgovarajte slovo M. Ovo bi trebalo da stimuliše vaš vagus nerv, najduži moždani živac koji inerviše muskulaturu mišića za gutanje i varenje. Ova vrsta stimulacije će vam omogućiti da se dobro osećate u svom telu. Da biste intenzivirali efekat, zapušite uši tokom izvođenja ove vežbe.

2. Čččč…

Da biste se oslobodili straha i anksioznosti, izgovarajte slovo č u kontinuitetu spuštajući obe ruke dole. To će stimulisati vaš parasimpatički sistem i obezbediti vam bolje varenje.

3. Haaa…

Izgovaranje glasa „ha“ s rukama kojima odgurujete vazduh od sebe izaći ćete na kraj s navalom besa i drugim intenzivnim emocijama koje dolaze iz srca a radi regulacije nervnog sistema.

4. Ššš…

Uzvikivanje glasa „š“ kao kad uspavljujete bebu, usporićete svoj dah, što će smanjiti anksioznost i stres. Pokušajte blagim pokretima da razmrdate telo da biste svom mozgu dali mogućnost totalnog smirenja.

5. Sss…

Ukoliko vas ophrvajuj tuga ili velika ljutina, izgovaranje slova „s“ s rukama kojima odgurujete vazduh, pročistićete pluća i mozak.

Primena ovih jednostavnih tehnika može značajno poboljšati vaše emocionalno stanje i pomoći vam da se osećate sigurnije i smirenije.

Pročitajte još:

 

Tagovi:

0 Komentari
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.