NOVI SAD – U Master centru od 11 časova počeo je program obuke i stručnog usavršavanje zaposlenih i nezaposlenih u turizmu u organizaciji Centra za istraživanje i studije turizma u saradnji sa gradskim odborom za privredu.
Edukacija traje do maja meseca a biće to prilika da se usvoje novi načini brendiranja, strategije nastupa i pozicioniranja na turističkoj sceni, najavio je dr Milan Ćulić predsednik upravnog odbora u Centru za istraživanja i studije turizma:
“Deset tema je kandidovno i to su mahom teme koje se odnose na upravljanje turističkom destinacijom, zatim marketing turističke destinacije sa posebnim osvrtom na digitalne alate, zatim ono što je od najinteresantijih i najbrže rastućih trendova kada je reč o turizmu u poslednje vreme a to je prepoznavanje brenda turističke destinacije i kasnije na osnovu definisanja brendova proces brendiranja koji je vrlo bitan i vrlo afirmativan za turističku organizaciju Novog Sada. Zatim nešto što se dodatno vezuje za turističke proizvode kao dodatna vrednost-gastronomija…” objašnjava Milan Ćulić.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.