Svaki hangar za bicikle zauzima manje prostora od automobila, ali može da primi šest bicikala
Veliki gradovi više nisu mesta gde je mudro posedovati automobil, a pokazalo se da u nekom od najvećih poput Londona više nije jeftino posedovati ni bicikl zbog mase koja vozi putevima. Barem što se tiče plaćanja mesta za parkiranje.
U Londonu tako već sada postoje četvrti u kojima parking za bicikle košta više od automobila! Naime, sedamnaest opština naplaćuje više za mesto u hangaru za bicikle na ulici nego za parkiranje automobila.
Četvrti Newham, Richmond, Barking i Dagenham dozvoljavaju svojim stanovnicima da besplatno parkiraju električne automobili i automobile s niskim emisijama, ali naplaćuju 72 funte godišnje za mesto za bicikl u hangaru. Hounslow takođe dozvoljava besplatno parkiranje automobila, ali naplaćuje 36 funti za prostor u hangaru za bicikle.
Ekološki naprednije opštine kao što su Camden, Hackney i Waltham Forest osiguravaju da parkiranje bicikla košta manje nego automobila. Camden naplaćuje 135,23 funte za automobil, ali samo 36 funti za bicikl. Hackney 62,50 funti (u poređenju s 42 funti) i Waltham Forest 40 funti u poređenju s 35 funti.
Svaki hangar za bicikle zauzima manje prostora od automobila, ali može da primi šest bicikala. Više od 60.000 stanovnika Londona čeka prostor u hangaru za bicikle, a procene su da se istovremeno u glavnom gradu dogodi oko 400 krađa bicikala nedeljno. To stanovnike Londona prisiljava da svoje bicikle čuvaju kod kuće; u ormarima, ili jednostavno vise sa zidova, što je istaknuto kampanjom na društvenim mrežama #ThisIsAwkward.
Ovo je tek suludo kada u svetu u kojem se sve više propagira očuvanje životne sredine, sada je skuplje parkirati alternativu kolima, koja je zdravija za okolinu.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.