Toyota neće menjati svoju strategiju vezanu uz elektrifikovana vozila i ne veruje da je prodaja samo električnih vozila u budućnosti ispravan potez
Dok su se mnogi od njenih konkurenata obavezali da pređu na isključivo električna vozila tokom naredne decenije, izvršni direktor Toyote Akio Toyoda ostaje nepokolebljiv u svom uverenju da je pametnija opcija potrošačima ponuditi niz opcija pogona koji uključuju EV, ali takođe vozila s pogonom na vodonik, unutrašnje sagorevanje i hibride.
Kako prenosi Jutarnji.hr, u razgovoru s trgovcima na nedavnom događaju u Las Vegasu, Toyoda je rekao da će usvajanje baterijskih električnih vozila “trajati duže nego što mediji žele da verujemo”, dodajući da ostaje strategija proizvođača automobila da ponudi “najširi mogući” niz pogonskih sklopova.
“To je naša strategija i mi je se držimo”, rekao je Toyoda. Toyota je obećala da će potrošiti 28 milijardi dolara na uvođenje 30 električnih vozila do 2030. Iako je to manje od nekih konkurenata poput Forda, koji troši 50 milijardi dolara na električna vozila do 2026., Toyoda kaže da japanski proizvođač automobila ulaže u tehnologije baterija dve decenije.
“Naša ulaganja mogu da se čine manja od drugih, ali kada pogledate šta je Toyota radila u poslednjih 20 godina, ukupni iznos možda neće biti mali,” rekao je on. “Toyota je kuća svih vrsta pogonskih sklopova. Nije u redu da proizvođač kaže: Ovo je proizvod koji bi trebalo da kupite”.
“Moramo da pogledamo trenutni raspon cena i dostupnost infrastrukture te kojim tempom će se nadograđivati”, ističe Toyoda. “Realno govoreći, čini se da je to prilično teško postići.”
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.