NOVI SAD – Svečanost povodom obeležavanja 15 godina rada Turističke organizacije Grada Novog Sada na razvoju i promociji turizma Novog Sada, upriličena je 26. oktobra 2023. godine u hotelu Šeraton.
Tom prilikom prisutne su pozdravili direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada Branislav Knežević, direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović i zamenik gradonačelnika Grada Novog Sada Igor Crnobarac.
Zamenik gradonačelnika čestitao je TONS-u jubilej i istakao uspešnost rada na unapređenju turističke pOnude i njene promocije u cilju privlačenja što većeg broja turista u Novi Sad.
„Da se ozbiljno radi na promociji Novog Sada najviše govori podatak da je u poslednjih 15 godina naš grad ugostio dva miliona turista koji su ostvarili više od četiri miliona noćenja, a da smo prošle godine imali rekordan broj noćenja od čak više od pola miliona, što predstavlja porast od 247 procenata u odnosu na godinu kada je TONS osnovan“– rekao je zamenik gradonačelnika.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović pohvalila je rad i dugogodišnju saradnju TONS-a sa krovnom organizacijom i podsetila na činjenicu da je Novi Sad drugi grad u Srbiji koji posećuje najveći broj stranih turista.
Direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada Branislav Knežević osvrnuo se na činjenicu da je na celom putu bila najvažnija podrška saradnika iz TONS-a i svih činilaca turističke privrede, koji su delili zajedničku želju za uspehom.
Za deceniju i po, Turistička organizacija Grada Novog Sada (TONS) je kreirala, pripremila i izdala više od 100 publikacija na različitim jezičkim varijacijama, od kojih su neke objavljene na čak 18 jezika. U želji da turistima i lokalnom stanovništvu predstavi turističke proizvode Novog Sada i okoline, terenski se obilazilo, razgovaralo, beležilo, istraživalo i fotografisalo sve ono zbog čega bi neko trebalo da krene u otkrivanje Novog Sada i okoline. S ponosom se može reći da su objavljene publikacije poput „52 vikenda u Novom Sadu“, „Novi Sad za početnike“, ,,Magija mirisa, ukusa i podneblja“ i „Ženska imena Novog Sada“.
Ne može se izostaviti ni knjiga „Kulturno-turistički vodič“ koja ističe istorijske, umetničke i druge ponude povezane sa kulturnim nasleđem i životnim stilom Novog Sada. Ovo je samo deo publikacija koje je Turistička organizacija Grada Novog Sada samostalno proizvela i objavila, a u narednom periodu se očekuju nove koje će biti plod aktuelnih terenskih istraživanja.
Kontinuirano prateći sve trendove u promociji turističkih proizvoda grada, TONS je veliku pažnju posvetio promociji putem digitalnih kanala, onlajn i tradicionalnih medija. Takođe, poslednjih godina izuzetnu važnost u promociji turističkih destinacija imaju blogeri i influenseri, koji na svojim profilima preporučuju šta posetiti u Novom Sadu i okolini.
Svake godine TONS uspešno nastupa na domaćim i međunarodnim sajmovima i događajima. Veoma zapaženo predstavio se na više od 500 sajmova, poput onih u: Beogradu, Novom Sadu, Ljubljani, Zagrebu, Pekingu, Istanbulu, Londonu, Berlinu, Moskvi i dr. Sajmovi su mesto susreta sa posetiocima, agencijama, turoperatorima, novinarima i partnerima, te su zbog toga značajni za promociju novosadskog turizma.
Sa razvojem grada, izgradnjom infrastrukture i suprastrukture, razvijala se i turistička ponuda. Kongresni turizam, pored poslovnih skupova, podrazumeva i dodatne sadržaje koji upotpunjuju boravak turista u gradu, a Novi Sad je destinacija koja može da zadovolji svačiji ukus.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.