Od sada će korisnici aplikacije i kratke video-snimke portreta gledati na velikom, širokom ekranu.
Sve više proizvođača pametnih televizora dobija TikTok aplikaciju, koja omogućava vlasnicima da gledaju video-platformu iz fotelje. Aplikacija je prošle godine dospela na “Samsungove” i LG televizore, Android TV i “Amazonove” Fire TV platforme.
Aplikacije stižu jer TikTok omogućava korisnicima da izbacuju sve duže i duže video-zapise na svojim profilima. U februaru je TikTok proširio svoju maksimalnu dužinu videa na 10 minuta. Uz to, TikTokovi video-snimci su i dalje formatirani za gledanje portreta, što dovodi do puno praznog prostora na ekranu na standardnim televizorima sa odnosom širine i visine 16:9.
Sve veći fokus TikToka na gledanje TV-a mogao bi mu pomoći da proširi svoju publiku i da ima koristi od premijum cena povezanih sa TV oglašavanjem. U SAD više od sto miliona ljudi sada gleda YouTube preko svojih televizora svakog meseca, a to je pomoglo “Guglovoj” video-usluzi da generiše milijarde dolara prihoda od reklama svakog kvartala.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.