Zvanično još nema informacija o novoj opciji, ali mogla bi postati dostupna već tokom sledećeg meseca.
Planovi TikToka znatno su veći od same društvene mreže. Kineska kompanija širi svoj biznis i na striming muzike, pokreću i neku vrstu konkurenta Twitteru, a prema poslednjim glasinama, planiraju da lansiraju i platformu za internet prodaju preko koje će Amerikancima prodavati kineske proizvode.
TikTok želi da konkuriše dvema najjačim kineskim kompanijama na ovom tržištu (Shein i Temu) koje su fokusirane na modu i jeftine proizvode.
Iz samog TikToka nisu želeli da komentarišu ove informacije, ali ako je verovati izvorima The Wall Street Journala, na njihovu potvrdu nećemo morati dugo da čekamo jer bi novu platformu mogli da pokrenu već sledećeg meseca. Platforma će biti integrisana u samu aplikaciju, a to ne bi trebalo da bude mesto na kojem će prodavci trećih strana nuditi svoje proizvode, već bi ih TikTok sam prodavao u saradnji s partnerima.
Ono što korisnici mogu da očekuju su proizvodi poput potrošačke elektronike, kućanih i kuhinjskih uređaja, odeće i obuće itd.
Na Gizmodu podsećaju na druge društvene mreže koje su proširile svoje delovanje na e-trgovinu poput Facebooka i Instagrama, ali njihovi Marketplace i Shopping Tab nisu se pokazali preterano uspešnima, barem u SAD-u. S druge strane, pokazalo se da korisnici društvenih mreža u nekim drugim delovima sveta, pogotovo u Aziji, vole takav način šopinga pa ekipa iz TikToka sada želi taj trend popularizuje i u Americi.
Planovi za onlajn šoping platformu u SAD-u postoje još od ranije, no TikTok nije mogao da ih ostvari jer je konstantno pod udarom američkih vlasti koje su ga optužile za kršenje privatnosti. Popularna društvena mreža već je krenula s testiranjem online prodavnice u Velikoj Britaniji i Saudijskoj Arabiji, a sada je na redu i SAD. Kako naglašavaju na Gizmodu, ulazak na to tržište ponovno bi mogao biti praćen kontroverzama.
Naime, dok Shein i Temu zarađuju veliki novac prodajom jeftinih kineskih proizvoda kupcima u SAD-u, i one se nalaze pod velikim kritikama zbog navodnog iskorišćavanja ljudi, odeće kontaminirane opasnim hemikalijama itd., tako da će i TikTok i proizvodi koje prodaju takođe biti pod lupom javnosti i državnih regulatornih tela.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.