Kompanija Tesla je lansirala novi proizvod u Kini i ponudila ga u ograničenoj seriji.
Reč je o kašičici čiji oblik jako podseća na sajbertruk, pa je već nazvana „sajber kašika“, a nudi se u okviru ponude Mekdonaldsa u Kini.
Tokom promotivnog perioda biće ponuđeno 50.000 kašika, a zajedno sa futrolom će se naplaćivati po ne baš pristupačnoj ceni od 4 dolara. To je primetio Sojer Merit, koji je među prvima podelio informaciju na svom tviter profilu.
NEWS: Tesla China has partnered up with McDonald’s to launch a Cyber Spoon for $4.
Only 50,000 units will be made. pic.twitter.com/4AaX1wKZQJ
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) September 6, 2023
Ilon Mask je brzo reagovao tako što je napisao “fake news” i time stavio do znanja da misli da je to lažna vest.
Međutim, nakon što je Merrit podelio snimak ekrana sa Teslinog zvaničnog Veibo profila, Mask je ostao zadivljen. Istu kašičicu promovisao je McDonald’s na mreži Šaohongšu.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.