SUBOTICA – U protekla dva meseca, zahvaljujući novom Info pultu koji se nalazi u glavnom holu Opšte bolnice, Uprava bolnice obavila je preko 50 direktnih razgovora sa pacijentima.
Info pult, koji se od pre dva meseca nalazi u glavnom holu Opšte bolnice, otvoren je sa ciljem da se pacijentima omogući bolja informisanost, te da im se pomogne u rešavanju konkretnog zdravstvenog problema.
– U protekla dva meseca, na osnovu postavljenih pitanja, obavljeno je preko 50 razgovora sa pacijentima koji su se direktno obratili u Upravi Opšte bolnice. Građani su se najčešće obraćali sa pitanjima vezanim za zakazivanje termina kod lekara specijalista, potom u vezi sa terminima za dijagnostička snimanja i operativne zahvate – navode iz Uprave Opšte bolnice.
Težem zakazivanju specijalističkih pregleda i operativnih zahvata doprinela je promena načina rada usled nepovoljne epidemiološke situacije, te je potreba za direktnom komunikacijom sa Upravom bolnice sada još izraženija.
– Na ovaj način se dodatno poboljšava komunikacija sa pacijentima, čime se unapređuje i kvalitet pružanja zdravstvenih usluga. U protekla dva meseca, otkako fukcioniše novi Info pult, mogli smo na direktan način da uočimo probleme naših pacijenata i da im pomognemo u rešavanju a sve u cilju poboljšanja zdravstvenih usluga i kvaliteta rada naše zdravstvene ustanove – zaključuju iz Opšte bolnice.
Osim putem Info pulta, građani pitanja mogu postaviti i putem mejla pitajte@bolnicasubotica.com.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.