SUBOTICA – Nakon neprospavane noći i više od 24 časa od otvaranja takmičenja, proglašeni su pobednički timovi osmog BizKod hakatona, namenjenog studentima Ekonomskog fakulteta i Visoke tehničke škole strukovnih studija u Subotici u organizaciji Inspira grupe.
Subotički BizKod je takmičenje koje približava i spaja privredu i obrazovanje, pružajući studentima mogućnost da osete kako izgledaju poslovni poduhvati u svakodnevici. Imajući u vidu da studente treba pripremiti za predstojeći karijerni put, i ove godine dobili su zadatak u skladu sa trenutnim potrebama tržišta.
Svedoci smo velikog porasta cena zakupa stanova, što se najviše oseti u većim gradovima Srbije. Slobodne stanove sve je teže pronaći, a mesečni zakupi i režije predstavljaju značajno opterećenje za kućne budžete.
Na ovogodišnjem takmičenju učestvovalo je 96 studenata pred koje je postavljen ozbiljan zadatak – da osmisle i naprave platformu koja će povezivati ljude koji traže cimere sa ljudima koji traže sobu za sebe. Takmičari su bili raspoređeni u 24 tima sa po 4 takmičara – 12 biz i 12 kod, a za rešenje su na raspolaganju imali samo 24 časa.
U pronalaženju najbolje Biz ideje prvo mesto osvojio je Greenteligence, koji su činili Rada Burmazović, Teodora Spasojević, Saša Lukić i Stefan Ljubinković sa Ekonomskog fakulteta iz Novog Sada. Pred zahtevnim žirijem istakli su se svojim sveobuhvatnim pristupom od osmišljavanja, analize, kreiranja finalnog najmodernijeg rešenja koje su predstavili konciznom i kreativnom prezentacijom. Mentori su rekli da su saradnju sa partnerskim Kod timom shvatili na izuzetno lep i ispravan način, iskoristivši prethodno stečeno znanje na fakultetu.
Ispred Kod dela, pobedu je odnela ekipa ŽSON koju čine David Jurček, Andrej Bačić i Marko Davorija sa Visoke tehničke škole strukovnih studija i Jelena Maksimović sa Ekonomskog fakulteta u Subotici. Žiri je istakao da su imali arhitekturalno sjajno postavljenu platformu, najkompletnije rešenje zadatka i izuzetno čist i organizovan kod visoke održivosti. Mentori su se složili da su bili organizovani, istrajni i izuzetno komunikativni, što se posebno odrazilo u saradnji sa partnerskim Biz timom.
Podsećanja radi, novina na osmom BizKodu je bila međusobna saradnja timova za šta su dobijali dodatne poene.
Drugoplasirani Biz tim bile su BizLadies (Petra Ostrogonac, Jovana Kljajić, Ružica Titin i Annamaria Buzaši) a odmah za njima tim Marketim (Jovana Jaglić, Sofija Kovačev, Natalija Arnautović, Tijana Perc).
Drugo mesto u Kod delu takmičenja zauzeli su MazdaMiata (Tibor Bendegúz Juhász, Bálint Huszár, Ervin Holló, Sebestyén Kőműves) a treće mesto pripalo je timu VIFO (David Sabo, Gabor Farkaš, Bence Pamer, Dominik Stančulov).
Ispred Ekonomskog fakulteta u Subotici, obratila se prof. dr Mirjana Marić koja se zahvalila organizatorima na uspešnom projektu, a studentima tome što su izašli iz svojih komfor zona, poželevši im puno sreće i uspeha u daljim studijama i razvoju karijere.
„Osetili ste šta znači biti timski igrač i raditi u vremenski ograničenim okolnostima. Videli ste razne situacije koje se dešavaju u realnom životu i proživeli različite emocije koje ih prate. Nadam se da ste ovog vikenda stekli mnogo toga – i uspomena i prijateljstava. Svima vam čestitam i vidimo se sledeće godine” rekao je prof. dr Zlatko Čović sa Visoke tehničke škole strukovnih studija u Subotici.
„Došli smo do kraja uzbudljivog vikenda, a nadamo se da vam je ovo iskustvo poslužilo da vidite šta sve može da se uradi za 24 časa uz prave ljude i vrednovanje timskog rada. Vidimo se na BizKodu i sledeće godine” poručila je Tanja Ikić, direktor za HR i korporativne komunikacije Inspira grupe.
Kao i prethodnih godina, i ovogodišnje pobednike dočekale su zanimljive nagrade.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.