Subotica: „Moj auto-dnevnik“ i „Infostud connect“ najbolji projekti „BizKoda“

Biz kod
SUBOTICA – Šesto po redu takmičenje za studente Visoke tehničke škole strukovnih studija i Ekonomskog fakulteta „BizKod“ okupilo je 112 učesnika koji su podeljeni u 28 timova imali 24 sata da osmisle ideju i reše zadatak, u čemu su im pomogli mentori iz Infostuda.

Takmičenje je organizovano u dve kategorije, u „Biz“ delu odnosno programiranju pobedu je odneo tim „Bizovci“, dok je u razradi biznis ideje, odnosno „Kod“ delu najbolji bio tim „404 name not found“.

Po odluci stručnog žirija projekat pod nazivom „Infostud connect“ bio je najuspešniji u kategoriji razrade biznis ideje, a u pitanju je aplikacija koja za cilj ima povezivanje ljudi u novoj sredini.

„Došli smo na ideju da problemu pristupimo iz nove perspektive, hteli smo da napravimo nešto što će svako moći da koristi, a da ljudi na taj način dobiju nezaboravno iskustvo  i upoznaju nove ljude u Subotici“, kaže Mihajlo  Žugić iz tima „404 name not found“.

S druge strane „Bizovci“ su predstavili projekat „Moj auto-dnevnik“, koji korisniku na jednom mestu nudi sve preglede o  automobilu.

„Na jednom mestu vi ćete imati pregled svih korekcija vezanih za vaš automobil, kako vi, tako i majstori širom Srbije i tu bi se mogli videti i svi delovi, postojala bi mogućnost naručivanja,  zapravo ideja je stvaranje cele mreže“ , priča Ivana Horvat, članica tima „Bizovci“.

Prema rečima organizatora, direktora kompanije Infostud, Branimira Gajića, interesovanje je bilo rekordno, a  svake godine sve je  više  zrelih i vrlo kvalitetnih ideja. Postoji nekoliko faktora koji utiču na to, da li će ili ne, projekat zaživeti i u realnom životu odnosno  na tržištu, ali je to dobra prilika da studenti znanja stečenana fakultetu primene i u praksi.

„Potrebam je dobar tajming, to je onaj segment sreće gde se prava stvar radi u pravo vreme, ali i dobar proces razvoja proizvoda gde se sluša tržište, radi se agilan razvoj proizvoda, kreće se od hipoteza, a ne od čvrstih stavova. Te hipoteze se testiraju na tržištu, radi se u ciklusima razvoja proizvoda i onda kada izađemo sa proizvodom, on je spreman i adekvatan za ono što tržište traži, a ne onome što smo mi zamislili da tržištu treba.“

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.