SUBOTICA – Iz Gradske uprave u Subotici javnost je obaveštena da je Grad, uz podršku Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu, omogućio podnošenje elektronskih zahteva na sajtu Grada Subotice.
Za usluge koje se tiču zahteva za izdavanje odobrenja za obavljanje taksi prevoza, zahteva za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza, zahteva za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza, zatim zahtevaza izdavanje odobrenja za privremeno zauzimanje javne površine postavljanjem letnje bašte, zahteva za privremeno zauzimanje javne površine za prodaju kestenja, cveća i sveća, zahteva za izdavanje informacije o lokaciji, kao i zahteva za izdavanje odobrenja radi privremenog zauzimanja javne površine: odlaganjem građevinskog materijala, postavljanjem skele, ograde i gradilišta.
Kako se navodi u obaveštenju, na gradskom sajtu nalazi se objašnjenje oko procedure vezane za usluge podnošenja elektronskih zahteva, koje preusmeravaju na portal eUprava na kom se podnosilac zahteva prijavljuje.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.