Stjuardese objašnjavaju šta da radite kada vam “komšija” zaposeda sedište

Članovi kabinske posade ponudili su nekoliko korisnih saveta putnicima koji se nađu u neprijatnoj situaciji tokom leta.

Stjuardese su ponudile korisne savete ljudima koji su “zaglavili” pored krupnog komšije u avionu. Jedna putnica u avionu zatražila je stručnu pomoć kabinskog osoblja jer je naišla na problem tokom krstarenja kroz oblake. Žena je objasnila, a “Mirror” preneo njenu priču kako se ukrcala na osmočasovni let Air Canada-a iz evropskog grada do Toronta i bila smeštena pored fizički nestandardno velikog čoveka koji je imao produžetak sigurnosnog pojasa.

– To je zapravo išlo do te mere da on nije mogao da stane samo u svoje sedište, te je morao da zaposedne i deo mog- objasnila je putnica, jasno pokušavajući da bude delikatna sa rečima koje upotrebljava i nastavila.

– Nisam mogla da sedim sa leđima u ravni sedišta. Takođe nisam mogla da posegnem ispod njegovog tela da bih pristupila svom stolu ili TV-u, koji su bili ušuškani ispod naslona za ruke na njegovoj strani moje stolice. Srećom, moj dečko je sedeo sa druge strane pored mene i mogla sam da delim njegov prostor na poslužavniku tokom večere. Nemam pojma šta bih uradila da nisam poznavala osobu sa moje druge strane – rekla je žena koja izuzetno pamti ovo putovanje.

Jasno je da niko nikoga ovde nije imao nameru da zgnječi i povredi, ali je svakako neprijatno i nešto čemu se ne nadate kada samo imate želju da udobno provedete višesatno putovanje i stigete do krajnje destinacije bez neprijatnosti i konfliktnih istuacija.

Osoblje savetuje da u ovakvim situacijama ostanete smireni, da će se problem svakako ubrzo rešiti, a ako mesta u avionu nisu rasprodata, svakako ćete za tren oka biti premešteni na novo mesto. Takođe, valja znati da osoblje aviona ne mora reagovati odmah i registrovati da postoji problem sa mestima u avionu sve dok se ne konstatuje da se taj problem odnosi na fizičko nepostojanje slobodnog sedišta ili slučajno zauzimanje tuđeg mesta.

Stjuardesa objašnjava da su konkretnu situaciji s početka ovog teksta pokušali da suptilno smeste krupnije klijente na sedište pored prolaza, gde se spoljni naslon za ruke može podići.

Štaviše, komunikacija sa vašim “komšijom” je takođe odlično rešenje, posebno ako nema drugih slobodnih mesta. Upoznavanje sa osobom pored sebe dodaje ljudski element u situaciju, a sada je osoba koja je potencijalno bila izvor nelagode neko koga poznajete, pa je stoga manje verovatno da će biti izvor frustracije, nelagode ili sramote.

Činjenica je da se avioni ne prave imajući na umu sve veličine i građe putnika. Umesto da se borite protiv toga, upoznavanje osobe pored vas će, nadamo se, ublažiti neke neprijatnosti i omogućiti vam da najbolje iskoristite situaciju. Na kraju, uvek možete sačekati da uđete u avion do samog kraja procesa ukrcavanja. Ako ima slobodnih sedišta, imaćete predstavu o tome gde se nalaze i možete samo da uzmete jedno, sa nadom da niko drugi neće ući u avion iza vas. Naravno, avionsko osoblje je spremno da pomogne kako bi se osiguralo da nikome ne bude neprijatno za to vreme koje putnici provode zajedno nekoliko hiljada metara iznad zemlje.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.