Platforme za rešavanje identiteta podržavaju marketinške procese oko ciljanja, merenja i personalizacije za poznatu i anonimnu publiku preko digitalnih i oflajn kanala. Većina dobavljača platformi za rešavanje identiteta preduzeća nudi sledeće osnovne karakteristike i mogućnosti:
-Uključivanje podataka (uključujući onlajn/oflajn uparivanje).
-Grafikon vlasničkog identiteta.
-Vlasništvo klijenata nad podacima prve strane.
-Stalni ID pojedinca i/ili domaćinstva.
-Usklađenost sa propisima o privatnosti.
-API-ji za sistemsku integraciju treće strane.
Prodavci počinju da razlikuju svoje platforme nudeći naprednije funkcije, koje ponekad zahtevaju dodatna ulaganja, koje uključuju, ali nisu ograničene na sledeće:
-Bodovanje samopouzdanja.
-Podaci čiste sobe.
-Privatni (prve strane) i/ili kooperativni grafovi identiteta druge strane.
-Unapred izgrađene veze sa martech/ad tech platformama.
Pročitajte još:
Prednosti marketinga zasnovanog na lokaciji
Za trgovce, postoji mnogo razloga za primenu strategija zasnovanih na lokaciji. Preduzeća koja prvenstveno obavljaju lično transakcije mogu da dosegnu klijente kada i gde je najverovatnije da će biti prijemčivi za kampanje: * Kada su u neposrednoj blizini vaše prodavnice. * Kada se događaju dešavaju. * I tako dalje. Ovo može lako dovesti do povećanog saobraćaja […]
Opširnije
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.