Šta će se dogoditi s kraljičinim omiljenim brendovima?

Smrt kraljice Elizabete Druge mogla bi da znači i da će 600 njenih omiljenih brendova izgubiti „kraljevski pečat“. Ne odobri li ih novi kralj, u roku od dve godine moraće da ga uklone. 

Čajevi Fortnum and Mason, mantili Burberry, čokolada Cadbury, pa čak i metle i pseća hrana nalaze se među proizvodima koji rizikuju da izgube svoj kraljevski prestiž.

Iznad svega, pečat je znak kvaliteta. Oni koji na njega imaju pravo mogu otisnuti kraljevski grb na svoje proizvode, pakovanja, staviti ga u oglase, radne prostore i na vozila.

Iako je to teško izmeriti, nekima sigurno kraljevsko odobrenje povećava prodaju.

Ako ne dobiju odobrenje novog kralja Čarlsa Trećeg, koji je, pak, dosad imao svojih 150 brendova s prinčevskim odobrenjem, u roku od dve godine moraće ukloniti oznaku da su preferisani dobavljač suverena.

Neki od njih su im bili zajednički.

Fortnum and Mason, na primer, za novo odobrenje verovatno ne mora da brine, jer je njihov čaj voli i Čarls.

„Ponosni smo što imamo pečat Njenog Veličanstva od 1954. godine i što smo opskrbljivali kraljevsko domaćinstvo za njenog života“, saopštili su iz te londonske kompanije koja je čaj proizvodila i za kralja Edvarda VII, Elizabetinog pradedu.

Razloga za brigu nemaju ni u Burberry, kompaniji koja je bila zvanični kraljičin dobavljač vodootporne i zaštitne odeće, ali je to i za njenog sina.

Dubonnet i šampanjac

Među brendovima koji su imali koristi od povezanosti s kraljicom je Dibonov aperitiv temeljen na vinu, ključan sastojak Elizabetinog omiljenog koktela s Dubonnet i džinom.

Luner, koji se ponosio time što je kraljicu opskrbljivao poznatim ručnim torbicama, mogao bi izgubiti dragocenu etiketu.

Brendovima koji javnosti nisu tolika asocijacija na kraljicu, što su torbice nesumnjivo bile, „kraljevski je sertifikat iznad svega priznanje znanja i tradicije“, kaže Kristijan Porta, direktor globalnog razvoja u Pernod Ricardu, vlasniku Dubonnet-a.

Ta francuska kompanija ima kraljevsku oznaku i za šampanjac Mumm.

Stroži kriterijumi

I robe široke potrošnje mogu dobiti kraljevsko odobrenje poput Heinza, poznatog po svom kečapu.

Američka kompanija Kellogg’s kraljicu je opskrbljivala žitarcima.

Njen britanski portparol Pol Viler kaže da su bili stalni dobavljači kraljevske porodice tokom Elizabetine 70-godišnje vladavine.

„Imali smo poseban kombi kojim smo vozili žitarice kraljevskoj porodici direktno iz fabrike“, kazao je.

Kraljevska odobrenja traju pet godina, a za njihovu obnovu kriterijimi su sve stroži.

„Nije samo u pitanju savršeni kvalitet i usluga, trebate da dokažete da imate dobro poslovanje, posebno po pitanju poštovanja ljudskih prava“, rekao je Viler.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.