Srpske startap kompanije vidljive na međunarodnoj platformi „Dealroom“

Vojvodina SRBIJA – Ministarka nauke, tehnološkog razvoja i inovacija u Vladi Republike Srbije Jelena Begović izjavila je danas da je od velikog značaja to što je inicijativa „Digitalna Srbija“ omogućila vidljivost domaćih startapova na međunarodnoj platformi „Dealroom“, gde je do sada registrovano priližno 250 srpskih startapova.

Begović je, na predstavljanju srpskog startap ekosistema na pomenutoj globalnoj platformi, istakla da ona omogućava našem startap ekosistemu komunikaciju sa svetom, lokalnim nivoom i investitorima.

Ministarka je uputila poziv srpskim startap kompanijama, koje se nisu registrovale na platformi „Dealroom“, da to učine u narednom periodu, pri čemu je čestitala inicijativi „Digitalna Srbija“ na tome što je uspela da se izbori za veliku stvar za domaći startap ekosistem.

Direktor inicijative „Digitalna Srbija“ Nebojša Bjelotomić rekao je da je „Dealroom“ referentan sajt i da je ova inicijativa uspela da se upiše na tu listu uz veliku pomoć Ministarstva nauke.

Jako je bitno u svetu startapa da ljudi znaju šta radiš. Svaka veća kompanija koja želi da sarađuje, verovatno će prvo otići na sajt „Dealroom“ i pogledati da li si na njemu, istakao je Bjelotomić.

Osnivač i direktor startapa „60 seconds“ i „Reputeo“ Ivan Kadić rekao je da svim domaćim startapovima zajednička potreba za komunikacijom, koja je ključna kako bi opstali i pronašli klijente.

Prema njegovim rečima, platfoma „Dealroom“ je kruna kanala komunikacije sa potencijalnim investitorima koji su zainteresovani za našu državu i region.

Srbija se na „Dealroom“ platformi među prvima u regionu pridružuje bazi od 80 svetskih ekosistema sa ciljem da omogući transparentnost i vidljivost srpskog startap ekosistema, kako lokalno tako i globalno.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.