Srbija voz: Pobedničko rešenje ispunjava sve uslove

BEOGRAD – Pobedničko rešenje konkursa “Pusti inspiraciju da te vozi” za naziv i logo brzih vozova, autora Andrije Arsića ispunjava sve uslove konkursa i u skladu je sa novim vizuelnim identitetom brzih vozova i u eventualnoj primeni sa logotipom Srbija voza čini prepoznatljivu i primenljivu celinu, saopštili su danas iz tog preduzeća, povodom reakcija pojedinih građana u vezi sa pobedničkim rešenjem.

U saopštenju se navodi da je cilj konkursa bio afirmacija kreativnog potencijala Srbije i podsticanje njegovog daljeg razvoja.

Organizator konkursa “Srbija voz” navodi da su, imajući to u vidu, žiri činili najistaknutiji predstavnici kreativne industrije koji su odlučivali o pobedničkom rešenju.

Žiri su činili jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu Ivan Stanković, direktorka kreativne agencije Ovation Nataša Filipović, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf Nebojša Babić, ambasador platforme Srbija Stvara Petar Strugar i režiser i predstavnik kreativne industrije Srbije u brojnim oblastima Milorad Milinković.

“Uzimajući u obzir da je prvi kriterijum za selekciju rešenja bio relevantnost, odnosno da rešenje odražava karakteristike proizvoda brzih vozova Srbije, od ukupno 3.481 pristigle prijave, brojne su sadržale iste predloge za naziv vozova koji asociraju na brzinu”, navodi se u saopštenju i dodaje da su među najčešćim bili “soko”, “vihor”, “košava”, “zmaj”, “munja”.

Navodi se i da je do odlaganja datuma proglašenja pobednika došlo isključivo zbog vremena koje je bilo potrebno za selekciju i razmatranje svih dostavljenih prijava.

Dodaje se da je većinu prijava na konkurs, organizator primio tokom poslednjih nekoliko dana trajanja konkursa zatvorenog 21. februara.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.